פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח גרוע ונסיון של אשת יחסי הציבור במלון לגלגל את האשמה לידינו! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/01/2007 הגענו אל מלונכם בים המלח במטרה לנפוש לנוח ולהינות מאוירה שלווה.

לצערנו גם ביום שישי וגם ביום שבת נאלצנו להיות מוטרדים מהפסקות חשמל בחדר.פעם 1 ביום שישי ועוד פעמיים בשבת.הטריד עוד יותר,כשדפקו על דלת

החדר כדי לשאול שאלות מיותרות שמלכתחילה אפשר היה למנוע.בנוסף מזרן המיטה היה קרוע בצד ימין למעלה,כלל לא נוח לשינה ומרפט.1 הנורות בחדר

היתה שרופה והטלויזיה ריצדה כל כמה דקות.

שמנו לב כי בפינת הקפה היו שקיות תה רגיל המכיל קפאין ומהווה בעיה עבורנו.ניגשתי אל פקיד הקבלה שלכם ושאלתי אם יש אפשרות לקבל תה צמחים

במקום התה הרגיל,הפקיד היה קשוח וחסר חיוך,או אדיבות כלשהי וענה "זה מה שהמלון נותן ואם אתה רוצה משהו אחר תקנה".

לא תיארנו לעצמנו שהדבר יהווה בעיה מטרידה עבור פקיד הקבלה או המלון עצמו ושזה יהיה יחסו כלפינו.נאלצתי לקצר את השהות במלון ביום 1,בעיקר מפני

שהשהות לא היתה נעימה ומסיבות אישיות,לא לפני שדאגו לסרב לזכות את כרטיס האשראי שלי על היום שלא שהינו במלון.

לסיכום,אישתי ואני התאכזבנו מאוד ממלון שנחשב 5 כוכבים דלוקס.

לטיפולכם נודה,

גיא ועדי מחיפה.

כספי סוג הנזק :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה