פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה וליקויים באירוח בבית מלון קיסר באילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:

אנו משפחה ,זוג + 2 ילדים , שהתארחה במלון קיסר בין התאריכים: 23/02/2007-26/02/2007 למשך 4 ימים על בסיס אירוח של חצי פנסיון.
ברצוננו לספר על התלאות שעברו עלינו במשך שהייתנו במלון ועל שיבוש החופשה המשפחתית:

לינה
כבר בהגיענו לחדר התברר לנו שהחדר שהזמנו לא ערוך לקלוט זוג + 2 ילדים שכן היו מגבות רק לשני אנשים ושתי המיטות הנוספות לילדים לא היו בנמצא.
ביקשנו משירות החדרים לטפל בבעיה זו אך מה שביצעו בפועל היה פתיחת הספה שלא היתה ראויה לשינה בכלל שכן היתה שבורה וללא מזרן.
נשלח לחדרינו איש משק בית אשר הביא עימו מזרון קפיצים יחיד, הניח את המזרון על הספה ואמר לנו שאין מה לעשות, לא ניתן להכניס מיטות לחדר ולא ניתן להוציא את הספה כך שילד אחד יאלץ לישון על קרשי הספה ברווח הנותר וילד אחר "יזכה" לישון על אותו מזרון קפיצים יחיד.
דבר זה קומם אותנו מאוד ועורר בנו כעס ותהינו האם הגענו לאכסניה?!
אנו משפחה שנוהגת לבלות בארץ ובעולם בבתי מלון המדורגים ב 4 או 5 כוכבים ומעולם לא זכינו לטיפול ויחס כזה.
נאלצנו לטלפן לקבלה כדי להעביר את תרעומתנו ויש לציין שהשעה היתה אחרי חצות, שני ילדינו היו עייפים מהנסיעה לאילת וכל רצוננו היה שינה.
לאחר דין ודברים עם הקבלה נאותו להכניס לחדרנו 2 מיטות נפרדות אך את הספה לא הסכימו להוציא בטענה תמוהה שהחדר הזה מוגדר "חדר עם ספה".
אין צורך לפרט באיזה צפיפות מצאנו את עצמנו, החדר הפך לבלתי ראוי לשהייה ולא יכולנו לגשת למרפסת או למזוודה.
בבוקר המחרת נגשנו לאחראי בשם רמי וקבלנו בפניו על ההתנהלות הנ"ל ואכן מיד נמסרה לנו התנצלותו ויחד עם פקיד קבלה בשם רועי הוחלט להעבירנו לחדר מרווח יותר.
מיותר לציין שהיום למחרת "נשרף" לנו היות וכל העברת החדרים התנהלה עד לאחר הצהריים דבר שגזל לנו זמן יקר מאוד ונאלצנו לבטל תוכניות שהיו מתוכננים.

מזון
המזון שהוגש בחדר האוכל היה מבזה, ברובו לא ראוי למאכל, ובמהלך כל שהייתנו הרגשנו ש"ממחזרים" את האוכל מארוחה לארוחה בצורה שונה.
אזכיר רק מעט מהתקלות: עוף יבש שלא ראוי למאכל, לחמים יבשים, סלטים עם קרום עליהם, בשר שלא בושל מספיק וכו'.
(אנו לא מזכירים כלל וכלל את חוסר המגוון ודלות התפריט ...)
השיא היה בארוחת הערב של מוצאי שבת שפשוט המזון(מה שהיה) הוכן והוגש בצורה לקויה, חובבנית ומזלזלת, הרגשתנו היתה עילבון גדול ותחושת ניצול. ביקשנו מאחראית חדר אוכל אם ניתן לקבל מזון אחר ומה שקיבלנו לתדהמתנו :נקניקיות בצבע שחור כתוצאה מחימום יתר וטעם טפל!!
התוצאה של הנ"ל היתה שילשולים וכאבי בטן חזקים שמנעו מאיתנו את כל תוכניותינו לנופש בעיר.

לאחר פניה ליו"ר הרשת אבי אלה,הסכים לפצותנו ב 30% הנחה עבור החופשה הבאה ברשת.

אין באפשרותינו לממש אותה מכיוון שמיצינו את תקציב החופשה וסבורים שמחווה זו אינה עומדת בקנה אחד עם האובדן הכספי והרגשי של חופשותינו .

אנו מבקשים פיצוי מלא!.
פיצוי מלא פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה