פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של עובדת הקבלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אומנם ארוע שקרה לפני כשנה אך עכשיו כנודעתי לאתרכם ברצוני להעלות בפניכם את הסוגייה כי המלון המדובר הממוקם בירושלים הוא מלון 4 כוכבים שנראה כמו אכסנייה,רמה ירודה ויחס מגעיל של עובדת הקבלה וזאת בגלל שהגענו כלקוחות "מקס גרייד"(כרטיס ההטבות של דיסקונט) ובשל כך מגיעות לנו הטבות מסוימות שלא ניתנו לנו רק אחרי שכל יום במשך יומיים(כל היום) ביקשנו לקבל את מה שמגיע לנו ורק אז קיבלנו איזה צלחת פירות עלובה.מלון מאכזב ומגעיל וזאת לאחר שגרמה לנו להרגיש כמו "קרציות" כשאנחנו מבקשים את זה.
עלבון סוג הנזק :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה