פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו חופשה דרך חברת הנסיעות אשת טורס במלון קיסר אילת. לפני שהזמנתי צפיתי באתר של המלון ושם נצפו לפני תמונות של חדרים משודרגים , ויפים. כשהזמנתי את החופשה ביקשתי מחברת אשת טורס את החדרים האלו והיא אמרה כי מה שאני מבקשת זה מה שאני יקבל סמכתי על כך ונסענו לאילת כל המשפחה להפתעתנו הרבה הגענו למלון וקיבלנו חדר אחר לחלוטין למרות שבהזמנה של אשת טורס רשום: "בקשה לחדרים משודרים". פניתי למנהלת המשמרת במלון ולאשת טורס וקיבלתי אטימות מוחלטת לגבי פנייתי. אשת טורס הפנתה אותי למנהלת המשמרת ומנהלת המשמרת לאשת טורס לאחר מכן חטפתי "צעקות" מנציגי אשת טורס שבסופו של דבר ניתקו לי את הטלפון למרות שקיבלו את מלוא כספם עבור החופשה השנתית שאנו תכננו והתאכזבנו
מהמלון לא הובהר לי כיצד רשום בפניהם בזמן ההזמנה כי הלקוחה דורשת חדר משודרג ואמנם ישנם חדרים משודרגים אך נבחר להעביר אותם למזמין אחר. האם אני או משפחתי לא שלמנו מספיק כסף? אם היינו יודעים כי כך יעשה לא היינו מזמינים חופשה כלל וכלל. ביום הראשון הגענו בשעה 18:00 ועד לשעה 21:00 אני ובעלי בוויכוחים עם אשת טורס ועם מנהלת המשמרת. דבר שגרם לנו לאכזבה ברמה שלא ניתן לתאר.
אכזבה סוג הנזק :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה