פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעליות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני רוצה ליידע אתכם על התלאות שעברתי במלון "קיסר" טבריה בתאריכים 05/07/09-12/07/09.
אני נכה פעולות איבה בעל 97% נכות, בין היתר, מהלך עם פרוטזה ברגל אחת , רגל שנייה פגועה מאוד ונעזר לעיתים בכסא גלגלים. התארחתי במלון "קיסר" טבריה בחדר נכים כי המלון מעיד על עצמו כמותאם לנכים.
השבוע היה שבוע של סיוט, בו נאלצתי לעלות ולרדת בקשיים מרובים 66 מדרגות כל פעם, עקב אי תקינות המעליות בכל השבוע האמור, הייתי חייב להרכיב את הפרוטזה גם כשהיה לי קשה ולרדת ולעלות במדרגות, כי גם כשמעלית מסוימת הייתה זמנית תקינה, התור עליה היה עצום ולא יכולתי להיכנס אליה לא עם הפרוטזה ועל אחת כמה וכמה לא עם כסא גלגלים.
כשפניתי להתלונן בדלפק הקבלה, נאמר לי שהמנהלים לא נמצאים והאחראים הם או הקב"ט או שף המלון, שלא יכלו לפתור את בעיית המעליות.
לידיעתכם ולטיפולכם,

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה