פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש השהייה בבית מלון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בין התאריכים 8/8-12 (4 לילות) התארחנו בבית המלון קיסר פרמייר אשר בטבריה על בסיס חצי פנסיון (3 נפשות). בפנייתי זו אני רוצה להביע את מורת רוחי ואכזבתי הרבה משהייתנו במלון. ראשית מנושא החניה שמובטחת כאחד ממתקני המלון, ושלא היה ניתן להיכנס ולהחנות בה. שנית מרמת השירות של פקידי ופקידות הקבלה. יחסם לא שירותי ולא אדיב, לדוגמא: פקידה בשם מורן, מנהלת שיחה פרטית בלחש כשאני עומד וממתין לשירותה לא פחות משבע דקות!!! וכשסוף סוף מתפנה, יחסה מזלזל ולא אדיב. זאת ועוד, נקודת הרתיחה שלי הגיעה כאשר באופן קבוע, הבנות שלי יצאו מארוחת ערב כאשר הן רעבות, ונאלצתי להשביע את רעבונן באחד מבתי האוכל באיזור. הבנות לא אכלו את האוכל בחדר האוכל מהסיבות כדלהלן: 1. האוכל מוגש בצורה לא אסטטית (בלשון המעטה). 2. המבחר מצומצם וחד גוני. 3. צורת ההגשה, כמו עניים בפתח, כאשר אחד מעובדי המטבח מגיש לצלחת האורח (אקט מעליב מאוד). 4. מבחר המנות לילדים חד גוני במשך כל השבוע. 5. האוכל ממש לא טעים וברמה מאוד נמוכה.
(כחבר בהתאחדות השפים ICAP בישראל, אני ממש מתבייש שזוהי רמתו של שף בבית מלון שנחשב יוקרתי).
באחד הערבים פניתי למנהל התורן בשם אלי, המשמש כקבט"ר המלון, ושטחתי בפניו את טענותיי, תשובתו (חסרת סבלנות באופן מעליב) הייתה: "אני לא מבין, רק אתה מתלונן מתוך 600 אורחים..." זה לא שירות וכך מנהל תורן לא עושה יח"צ!!!
בנוסף, ביום ד' כשעצרתי עם הרכב בפתח המלון, כמו רכבים רבים אחרים, במקום פנוי ולא חוסם, ולאחר שביקשתי רשות מהשומר בפתח, בשם איגור, והבהרתי לו שברגע שיתפנה מקום חניה באחד המגרשים הסמוכים אזיז את הרכב. אכן קיבלתי את אישורו. אך כשירדתי מהרכב איגור ביקש את מפתחות הרכב, כשהסברתי לו שזהו רכב חברה וכי אין ביטוח לנהג אחר והבטחתי לו שאזיז את הרכב כי יש לי כבר תו חניה. איגור קפץ ונעמד מולי בצורה מאיימת ואלימה, חסם את דרכי למלון באומרו " אין מפתחות, אתם לא נכנסים..." כשראיתי את בנותיי נבהלות שהנה הוא עומד להרביץ לי, סבתי על עקבותיי וחיפשתי (במשך יותרמ 10 דקות) מקום חניה אחר (אציין כי רכשתי תווי חניה של עיריית טבריה לכל השבוע) .
לסיכום, שילמתי במיטב כספי ולא מעט, למלון שאמור היה לספק לנו שירות ברמה של 4 כוכבים ולהנעים את חופשתנו. בפועל קיבלנו שירות של אכסניית נוער ברמה ירודה, מה שאופן טבעי גרם להרוס לנו את חופשת הקיץ
עלבון ובסופו של דבר כספי סוג הנזק :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה