פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון קיסר באילת לא מפצים עבור גניבה שהתבצעה מחדר במלון במשך הלילה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ת.ד. 888, אילת 88107 כתובת:
תיאור הבעיה:
בלילה שבין ה- 31.7.2011 ל- 1.8.2011 בזמן שהבן שלי ואני ישנו בחדר במלון קיסר באילת, פרצו לחדרנו ובמזל זה הסתיים רק בגניבה של מכשיר הטלפון שלי מסוג iPhone_4. בבוקר התעוררתי ולחרדתי מצאתי את הדלת פרוצה ושהטלפון שלי נגנב. התקשרתי למשטרה ולבטחון של המלון. מהבטחון של המלון נמסר לי שייצרו איתי קשר עוד באותו יום. למחרת עדיין אף אחד לא דיבר איתי אז הלכתי בעצמי וחיפשתי את מנהל הבטחון שאמר לי שזה יטופל ושיפנו אלי... כמובן שאף אחד לא פנה אלי. ניגשתי בעצמי למנהל המלון בכבודו ובעצמו שהוא אמר לי שהפריצות מאד שכיחות שם ושאני לא צריך להיות "לחוץ"... ניסיתי להסביר לו כמה זה מפחיד וכמה זה חמור ואיך קשה לי להאמין שזה קורה והוא ניסה להסביר לי שזה בשגרה וזה קורה כל הזמן ואני לא צריך "להתרגש". מזל שזה נגמר רק במכשיר טלפון הגנוב ולא באלימות כלפיי או כלפי הבן שלי חס וחלילה.
בכל זאת מדובר כאן על מכשיר יקר שהיה בבעלותי רק כחודשיים ואני עדיין משלם עליו לחברת פלאפון כ 110 ש"ח לחודש למשך 34 חודשים נוספים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי והתנצלות על הסחבת. פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה