פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קר קר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10 לינואר יצאנו לאילת למלון קיסר- זה היה אחד הימים המקפיאים בשנה אחרי מערכת גשם ושיטםונות גם כל הדרך היתה עם שלג שהגענו למלון נדהמנו שהלובי לא היה מחומם ויותר מהכל לא היה חימום בחדרים פנינו להנהלה ואמרו שיש להם פתרון רק במפזר חום קטן ששלחו לנו לחדר
שאפילו לא הצליח לחמם בקצת ופשוט קפאנו בחדר כל החופשה האם נגזר עלינו להסתובב בחדר עם מעיל?! ועוד לא דברנו על האוכל הקר ממש קר שהוגש ביום חמישי בערב.............
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה