פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה סימנס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הסדנה תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כשנה וחצי רכשתי ,לצערי ,מכונת כביסה של חברת סימנס ולייתר בטחון הרחבתי אחריות ל4 שנים בתוספת תשלום.כבר לאחר מספר שימושים הבחנתי ברעשים חזקים מאוד, תקתוקים, בזמן הסחיטה.פניתי לנותנת האחריות bsh והם הפנו אותי לנציגתם בירושלים חברת אלרם.כאן התחילה מסכת ארוכה של ביקורי טכנאים החלפת רכיבים ופעמיים נלקחה למעבדה אבל ללא הועיל אני רוצה לציין שנאלצתי להשאר בבית לפחות 5 פעמים כל פעם 3 שעות על חשבון זמן עבודה אותו הפסדתי כספית כמובן בגלל ביקורי הטכנאים ולקיחת \החזרת המכונה מהמעבדה.כמו כן , בכל הפעמים לא קיבלתי אפילו פעם אחת איזשהו מסמך \דו"ח מה נעשה במכונה ואיזה חלק הוחלף למרות שהתלוננתי אצל יוסי מנהל באלרם וכן יפעת מנהלת בשירות לקוחות BSH הארצי שניהם הבטיחו שכבר אני מקבל את הניירת אבל עד רגע זה 4 חודשים אחרי הביקור הראשון המכונה לא תוקנה לא קיבלתי שום אסמכתא על הטיפולים שנעשו הכל בעל פה.החברה עוברת על החוק בכך שלא רק שלא תיקנה את המכונה,היא גם לא מספקת דו"ח כדי שאוכל להשתמש בו כדי להגיש תביעה משפטית.,בדעתי אף להתלונן במועצה לצרכנות וגם במשרד התמ"ת על כך.
בזבוז זמן,עוגמת נפש. סוג הנזק :
החלפת המכונה,פיצויי על אובדן שעות עבודה,אספקת דוח תיקון מה נעשה בכל שלב שהגיע טכנאי ולקיחת המכונה למעבדה. פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה