פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הרחבת אחריות לחמש שנים למדיח כלים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.5.2016 רכשתי מדיח כלים של חברת קונסטרוקסטה דגם CG5A03S8BIL מאל"מ סניף כפר סבא. המדיח נרכש מתצוגה תמורת הנחה. בזמן הרכישה הובטח לי שאפשר להגדיל את תקופת האחריות לחמש שנים תמורת 100 ש"ח, וכן שהמדיח ימסר לי ב 2.6.2016. בתאריך זה הגעתי לחנות וקיבלתי את המדיח. שבוע לאחר מכן הגיע לביתי מתקין מטעם החברה והסביר לי את אופן השימוש במדיח. במעמד זה ביקשתי מהמתקין שיאפשר לי להרחיב את האחריות לחמש שנים, וזה סרב בטענה שחשבונית עסקה ותעודת המשלוח נושאות תאריך של חודש יוני, בעוד המבצע חל עד חודש מאי. הסברתי למתקין שהרכישה בוצעה ב21.5.2016 והחשבונית עם תאריך זה נמצאת במספרה שלי. המתקין ביקש שאפנה לחברה והם יטפלו בבקשתי.
לאחר ששלחתי שלוש פעמים פקס חזרו אליי מחברת KSP, שהם נותני השירות של חברת BSH. הם קיבלו ממני את פרטי כרטיס האשראי לחיוב החשבון, ולצערי עד היום הם לא חייבו את חשבוני ולא שלחו אלי את הרחבת תעודת האחריות. מאז פניתי אליהם מספר פעמים. הם טוענים שהנושא בטיפול אך נראה שזה מס שפתיים ודבר לא קורה. מבקש את עזרתכם. תודה
שמעון שמש
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הרחבת אחריות לחמש שנים תמורת 100 ש"ח פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה