פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נורא ואיום למותג יקר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' המסגר 1 (פינת רבי אליעזר בן הורקנוס) א.ת. צפוני לוד, מיקוד 71298. כתובת:
תיאור הבעיה:
חת הסיבות שרכשנו מכונה יקרה גרמנית והשקענו כסף היא בכדי שאם תקרה תקלה נקבל שירות טוב ומדויק.
המכונה נרכשה ב- 2015 עם 3 שנות אחריות ועוד הרחבנו את האחריות ליותר שנים.
לאחרונה החלה המכונה לעשות רעשים מטרידים בזמן הכביסה בכלל, וגם בזמן הוצאת המים, והפסקנו להפעילה מחשש שתתקלקל ונזק חמור יותר ייגרם.
לקח לי 4 ימים!!!!! בכדי להשיג מישהו מחברת סי אס בי ולתאם טכנאי, חוסר מענה, לא חוזרים אליך גם כשמבטיחים, ותחושה מעיקה של "אין עם מי לדבר"
בסופו של דבר ולאחר 4 ימי צלצול אינטנסיביים קבענו טכנאי להיום 30.3.17 בין השעות 08:00 - 10:00 מה שיצא לנו טוב ככה לקראת הפסח בכדי שנוכל להשתמש במכונה ללא כל חשש.
תעריף שעת עבודה שלי מגיע לכ- 130 ש"ח ובכל זאת ביקשתי מהמעסיק להגיע מאוחר בכדי לאפשר את התיקון.
בשעה 10:15 בראותי שהטכנאי בושש מלהגיע, צלצלתי שוב למוקד המייאש שלהם במספר *2220 וכמובן אותו מענה לא מקצועי של מוקד קבלת הודעות ענה לי.
נציגה שענתה לי הבטיחה לבדוק ולחזור תוך 10 דקות.
בשעה 10:50 צלצלתי שוב לאחר שהיא כמובן לא חזרה, ואחרי שענו לי סביב השעה 11:00 נאמר לי שיש עיכוב של הטכנאים היום ושאין להם מושג מתי הוא יגיע.
ביקשתי ממנה לבטל את הטכנאי, השעות שלי בעבודה הן יקרות וחשובות ואין לי כוונה להמתין כל היום לטכנאי שהובטח שיגיע בין 08:00 – 10:00
הבעתי את כעסי וביקשתי שמנהל שירות הלקוחות יצור עימי קשר – וודאי שאיני תולה תקוות שיש בכלל מנהל שירות לקוחות לחברה זו שכן אני בא מהתחום ומבין בדיוק איך שירות אמור להתנהל.
אין בחברה זו שירות, אין בקרה, למזלי כל השיחות הוקלטו ורק מלשמוע אותם ולראות איך הנציגים שלהם מתנסחים אפשר להצטמרר.
ככלות כל התלאות הללו הגיע טכנאי סביב השעה 12:40, אחלה בחור אך לדאבוננו לא הצליח לתקן את הבעיה ואמר שהמכונה צריכה ללכת למעבדה
ואין צפי לתיקון.
עכשיו תגידו לי אתם. איך אפשר להשאיר משפחה עם 4 ילדים ש- 2 מהם תינוקות ללא מכונת כביסה דקה לפני חג הפסח??
מבקש:
החלפת המכונה לחדשה ופינוי המכונה הזו שתוך שנה עושה בעיות מהסוג שלא ניתנות לתיקון בבית הלקוח!
באם לא יאותו לתת מענה הוגן כפי הראוי ללקוח, – אשקול פניה לערכאות משפטיות ובכלל זה פרסום שלילי לחברת סי אס בי כמקובל בחוק בבחינת זכות הציבור לדעת.
תודה
בזבוז זמן!!! ואיכות חיים סוג הנזק :
החלפת המכונה!! פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה