פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין נתוני מדיח בחוברת למציאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט השנה רכשתי מדיח כלים צר של חברת סימנס (דגם SF24M230EU) בסנסור עודפים, רמת גן.
בחזית חוברת ההדרכה בעברית המצורפת רשום הדגם הנ"ל ובדף הראשון מופיעה הערה "החוברת מתאימה למספר רב של דגמים". בתיאור התוכניות (עמ' 17) מצויו "התרשים מראה את המספר המירבי של תוכניות ההדחה האפשריות. התוכניות משתנות ממדיח למדיח בהתאם לדגם".
בדגם המדיח שלי יש 3 תוכניות בלבד, 35, 50 ו-65 מעלות. בטבלא מופיע 60 ולא 65. על פי הפירוט בטבלא משך פעולת ההדחה הוא 30, 155, 98 דקות בהתאמה (זו לא טעות, תכנית 50 הינה חסכונית במים וחשמל אך היא ארוכה יותר, לטענתם) .
מאחר ואני מפעילה את המדיח ולא נמצאת על ידו לעקוב אחר סיום עבודתו, רק לאחר מספר חודשים מהרכישה, גיליתי להפתעתי הרבה, שהתוכניות של 50 ו- 65 מעלות אורכות מעל שעתיים כל אחת מהן.
בפניה למחלקת השירות הוסבר לי שזהו אכן משך הפעולה של התוכניות.
על סמך הנתונים שנמסרו לי בחנות (וטענותי אינה כלפיהם) והמידע בחוברת, רכשתי את המדיח.
אך בעצם, קבלתי מוצר עם נתונים אחרים. אם הייתי יודעת שזהו משך התוכניות לא הייתי רוכשת את המדיח!
האם זו תקלה בכל זאת?
האם החברה מוסרת מידע לא מדויק לרוכש הפוטנציאלי?
כיצד ניתן להגן על הלקוח שיקבל את מה שהובטח לו (ככתוב בחוברת ההדרכה)?
בתודה מראש,
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון, החלפה או ביטול עסקה פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה