פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיבש כביסה פגום של סימנס מרגע הקנייה ריטואל של שנה וחצי נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מיבש כביסה סימנס WTXL – 1100BY הזמנה מספר 15468747


א.ג.נ

בתאריך 07-09-05 רכשנו מיבש כביסה הנ"ל דרך חנות טרקלין חשמל.

למן היום הראשון שקיבלנו מיבש זה היו אתו תמיד בעיות יבוש. נאלצנו לא אחת לפנות לשירות היבואן של סימנס BSH לפתיחת קריאה.

התופעות היו קפיצות תרמוסטט חוזרות ונשנות. לא היו ואין כל חסמים לאגזוז האוויר הלח.
הטכנאי למדני כי עלי ללחוץ RESET על התרמוסטט. לבסוף הוחלף גוף חימום תוך פחות משנה כי הוא נשרף. גוף החימום הוחלף בתום האחריות כמחווה של רצון טוב או מתוך ידיעה שאכן יש כאן בעייה עם המוצר או בשל שתי הסיבות הנ"ל ברם התופעות המשיכו וכעת שוב נשרף גוף חימום ונאלצתי לשלם על מכשיר חדש בן שנתיים 770 ₪ תיקון היום בתאריך 4 ליוני 2007. מכשיר בקושי בן שנה וחצי וקצת.


לי כצרכן ששומר על מוצריו פקעה סבלנותי מכך שקיבלתי מוצר פגום וכל פעם עלי לפנות לשירות.
כמהנדס חשמל הנני אומר לכם לא הגיוני שמכשיר מבצע RESET כל הזמן ומתקלקל כה מהר. המכשיר פגום מיום היוולדו.

לא נתקלתי במשך 20 שנה שיש לנו מיבש כביסה בכזו איכות ירודה וכל כך הרבה בעיות של מיבש. המייבש הקודם שהיה לי AEG LAVATERM מעולם לא עשה בעיות עובד היטב וכעת נמצא אצל חמותי והיא מאושרת ממנו.

אשר על כן הננו דורשים פתרון יסודי של עניין זה ללא כל סיפורי תרמוסטט או אחר. מבחינתנו משך שנה שלמה של רקורד תקלות עם מיבש חדש החלפת גוף חימום והמשך התקלות לעוד שנה זה לא מתקבל על הדעת. אנו דורשים טיפול יסודי ואו החלפה בחדש של המוצר.

לטיפולכם המיידי והמסור נודה

בברכת

אבי ברילנט

רח התאנה 39
זיכרון יעקב

נייד 052-5433871
כספי סוג הנזק :
החלפה ושידרוג לחדש זכוי כספי על תיקון פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה