פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.06.2010 רכשנו מדיח מסוג קונסטרוקטה מחנות בשם אולסייל הממוקמת בהרצליה.
יצויין כי אחד השיקולים לבחירה במוצר היו המוניטין הניתן לשירות החברה, אך כפי שהתברר בהמשך המוניטין אינו מוצדק.

מאחר והמדיח היה ברשותנו תואם על ידי שירות לתאריך 16.06.2010.
איש השירות הגיע בזמן הנקוב אך היה רחוק מלהיות שירותי.
מאחר ולא מצא את הבית בקלות איים שיעזוב את המקום ללא מתן שירות.
במהלך התקנת המדיח שבר איש השירות את אחת הרגליות של המדיח, לצורך כך פתח קריאת שירות נוספת להחלפת הרגלית.
מאז נותק הקשר.

לאחר כשבועיים, יצרתי קשר עם השירות לבירור מתי צפויה החלפת החלק, נאמר לי כי החלק צפוי להגיע עד סוף אותו שבוע (יומיים עבודה) וכי יצרו איתי קשר ברגע שיגיע.

היום, כשבועיים אחרי אותה שיחה, שוב התקשרתי לשירות ובשיחה נמסר לי (לאחר זמן המתנה ארוך יש לציין) כי החלק הגיע, וכי מתאמים עבורי התקנה ליום רביעי הקרוב (14.07.2010) בין השעות 08:00-13:00.
מאחר ובעלי ואני עובדים במשרה מלאה, הציפיה להמתין לטכנאי במשך חצי יום עבודה אינה הגיונית.
לאחר בקשה לתיאום מועד בשעות אחה"צ, נמסר כי לא מבצעים תיקונים בשעות אחר הצהריים.
הטענה תמוהה בעיני מאחר והשירות הראשון שתואם ל - 16.06.2010 תואם ובוצע בשעות אחר הצהריים.
שוב תואם טיפול לשעות 12:00-17:00 ליום המחרת (12.07.2010), אציין שוב כי זוהי ציפייה מוגזמת מאנשים שעובדים במשרה מלאה.

מיותר לציין כי עד כה נמנענו מלהפעיל את המדיח, אך הכסף שולם זה מכבר.

להלן סיכום הכשלים שעלו עד כה מהשירות הניתן לנו ע"י חברת BSH:
איש שירות שנשלח אינו שירותי.
נגרם נזק למוצר ע"י איש השירות.
לא נוצר קשר לגבי סטטוס הטיפול בקריאת השירות.
תיאום הציפיות מולנו כלל הבטחת שווא לחזור אלינו ברגע שיגיע החלק השבור.
קיבלתי מידע שגוי אודות שעות פעילות של שירות התיקון.
תיאום שעת הגעה בטווח של 5 שעות - מה שלדעתי אינו חוקי.

לדעתי, חלק ניכר מעוגמת הנפש שאנו חשים כרגע יכול היה להמנע אם מישהו מטעמכם היה טורח ליצור עימנו קשר לגבי סטטוס הטיפול בפניה.
לא יתכן כי נרכוש מוצר, נספוג נזק שנגרם ע"י איש שירות שלכם ונמתין ללא מענה במשך כמעט חודש שלם ללא אפשרות להשתמש במוצר או לדעת צפי מתי יתוקן.
אנחנו ממש מצטערים שבחרנו לרכוש את המוצר,

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקלה. פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה