פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כילים - עדיין באחריות - סוחבים אותי ולא מספקים מדיח חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות

19.12.2010

גב' דור-חי שלום:
מזה כחודש מדיח הכילים שרכשתי אינו עובד. פניתי לשרות לקוחות ובמשך חודש לא מצליחים לפתור את הבעיה. פעמיים היה אצלי טכנאי שלא הצליח לתקן את המדיח. כשביקשתי לקבל מדיח חדש נאמר לי שאצטרך לחכות לדבר עם מנהל השרות – יעקב – שהיה באותו זמן בחו"ל. לא יתקבל על הדעת שאין מענה של מנהל אחר וכשדרשתי לדבר עם מנהל אחר נאמר לי שמישהו יחזור אלי אך לא חזר אף אחד.
לאחר שבוע יעקב חזר אלי בהצעה שהמדיח ילקח למעבדה. הבעתי את חוסר שביעות רצוני מלקיחת המדיח כיוון שמדובר בזמן ממושך ללא מדיח ובנוסף מחשש שהציפוי (החצי אינטגראלי) יפגע. חזרו אלי מהשרות והציעו לי "הדחה בבית הלקוח". הסכמתי להדחה הביתי בתנאי שההדחה תהיה במקום לקיחת המוצר למעבדה והסכימו לתנאי זה.
חיכיתי שבוע נוסף לתיאום ההדחה לאחר ההדחה הטכנאי לקח כילים מלאי חול להראות ליעקב. ביום ה' פנו אלי לתאם לקיחת המדיח למעבדה למרות ההבטחה שההדחה בבית תהיה במקום המעבדה. לאחר יום של בירורים אמרו לי שאין צורך במעבדה ושהיבואן ייצור קשר לתאם אספקת מדיח חדש.
היום בבוקר נאמר לי שלא אקבל מדיח חדש ויש לתאם מועד לקיחת המדיח למעבדה.
אינני מסכימה למעבדה כיוון שהובטח לי שההדחה בביתת תהיה במקום!
הנני דורשת אספקת מדיח חדש באופן במיידי.
לא ייתכן שמנהל שרות לקוחות ומערך שלם של נציגים ירמו לקוחות בצורה כזאת. מדובר בשרות לקוי ביותר שאף גובל על הונאה!
אודה על טיפולך המהיר.
עלבון סוג הנזק :
מדיח חדש באופן מיידי פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה