|
|
|
|
|
|
מבטיחים אך לא מקיימים |
נושא התלונה: |
ויסברג טל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 24 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים של חברת רוקפורט בשווי 1,200 ש"ח בתאריך 13.11.07.
כשקניתי אותן הבטיחו לי אחריות ל-5 שנים ועל כל בעיה או בקשה הם תמיד פה בשבילי. לאחר 3 חודשים בלבד כבר לא זיהיתי את הנעליים שקניתי. הן התבלו, העור נפל והן התרחבו מאוד. כבר לא היה לי נוח ללכת איתן.חזרתי לחנות ופניתי למוכרת היא ראתה את הנעליים ושלחה אותן לתיקון. לאחר שבועיים חזרתי לחנות והחליפו לי סוליה. פניתי למנהל הוא אמר שיצור איתי קשר. לאחר שבועיים שאני מנסה לברר איתם מה קורה, דברתי עם המנהל השני והוא אמר שאין להם זמן לטפל בזה כרגע. לאחר כמה ימים הוא התקשר שוב ואמר שהוא דיבר עם החברה ואם הנעל נראת כך אז קניתי מידה שלא מתאימה לי ואין מה לעשות. אני צריכה לבוא שוב מזכרון למדוד אותן. לא הסכמתי למדוד אותן שוב לאחר כל הפעמים שכבר מדדתי וכל פעם אומרים לי משהו אחר. הנעליים נשארו אצלם ומאז לא יצרו איתי קשר. אשמח אם תוכלו לעזור לי. בברכה, טל ויסברג.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שרות הוגן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|