פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
דיין נטלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתיב אקספרס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני נטלי,ואני מפרדס חנה כרכור
נהג אחד היום בשעה 8:30 בום שני בתאריך : 2.7.2012
אוטובוס נתיב אקספרס קו 730
פשוט נסע לי בפנים שלי שום סיבה מוצדקת.. הנהג פתח את הדלת האחורית והדלת הקידמית הייתה נעולה ולא נתן לי להיכנס ופשוט נסע לי בפרצוף ללא סיבה..

וגם 729 וקו 730 תמיד אבל תמיד מאחרים,ולא מתנהגים יפה,ומחזירים עודף לא נכון,ומקללים,ומעליבים,ומזללים ללא סיבה,ומסיטים אנשים אחרים לא לדבר עם אנשים
וגם נהג אחד של 729 הריי יש לי חופשי חודשי פרדס חנה חדרה ועליתי לו לאוטובוס אמרתי לו שאני צריכה לנתניה ושילמתי לו 10 שקלים והנסיעה עולה מחדרה לנתניה 9:60 והנהג אמר שזה לא מקובל עליו והוא החליט שאני צריכה לשלם רגיל כנסיעה רגילה.. ואמר שהוא לא מביא לי ת'דפיס בכלל.. וכן שילמתי לו...!!
זה ממש אבל ממש לא בסדר..

מקווה שזה יעבור טיפול כמה שיותר מהר
תודה מראש
עלבון סוג הנזק :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה