פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתלונות ושימוש מוגזם במוקד הודעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לשמחתנו קנינו דירה בהרצליה, לפני 3 חודשים, העברנו בעלות ע"י פקס לחב' פזגז הוא כנראה לא הגיע, גם לא עוד 5 פקסים שנשלחו אליהם שוש ושוב ואנחנו עדיין על שם הדיירת הקודמת, ולמרות ששילמונו את הפיקדון 300 כנדרש...לאחר הגעת טכנאי שהודיע שאין גז, לאחר שיחות ארוכות ומתישות עם מוקד הודעות! נאמר לנו שנקבל את הגז ביום א', אחרי 3 חודשים ללא גז - יום ראשון עבר....צלצלנו שוב...נאמר לי שבכלל אין חלוקה בימי ראשון רק בשישי...ז"א חכו עוד שבוע...וואלה הגיע היום יום ב' הגז, קיבלנו הודעה שאנחנו עדיין חייבים 176 ש"ח למרות שכבר החיו בויזה ירד ממשמן...וכן עדיין ע"ש הדיירת הקודמת...עכשיו אין עם מי לדבר! רק מוקד הודעות שמתחייב שיחזרו אליך אחרי 24 שעות במקרה הטוב...נשבר לי מצידי שנהיה בלי גז עוד שבועיים אנחנו רוצים לעבור לחברה אחרת
שמישהו בכיר בחברה הזו יצור עימו קשר פתרון נדרש :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה