פרטי התלונה

תלונות לשכת עורכי הדין בישראל

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס עבור ילד נכה ושילש את עצמו ואין מענה ממשרד עו"ד אלא רק מגדילים את הסכום. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 10 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בני ביקר בים לפני כ- שלוש שנים הוא נכה 100% נפשית ,הגיע לים מגן דוד אדום אסף אתו לבית חולים.לא קיבלנו שום דרישה ,לפני כ10 חודשים פנה אלינו משרד
עו"ד שי ארז לשלם כפל קנס מ-390 ל- 640 ,התקשרתי ,ובקשתי לשלם את הקנס אבל המקורי,משום שבני חולה ונתמך ביטוח לאומי ולא עובד אני מוכנה לשלם.
הפקידה לא הסכימה ,ביקשתי לדבר עם עו"ד ולא נענתי עד היום ,פינתי אליהם כבר אולי 30 פעם,הפקידה התקשרה אליי לפני שבוע ,ואמרה לי הקנס שלך כבר 800 ש',כעסתי מאוד,ביקשתי שוב לדבר עם עו"ד ולא נענתי ,הם פשוט עושים את בכוונה תחילה, שהסכום יגדל משום שלא שילמנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלם את הקנס המקורי להגיע לאיזה פשרה פתרון נדרש :

לשכת עורכי הדין בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה