פרטי התלונה

תלונות איסטרוניקס

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום דיברתי עם נציג שלכם על תקלה שיש לי , יש לי בבית מהירות 15 מגה עם נתב של בזק בינלאומי, אני כבר שבוע מחכה אחרי ששידרגתי את המהירות לגלוש בצורה תקינה , אחרי דיונים ארוכים ושיחות מצד בזק ובזק בינלאומי נשלח לי טכנאי מצד בזק בינלאומי, הטכנאי הגיע היום (סתם) עקב תקלה שהתבררה של חברת בזק,
עכשיו בעודי מחכה לטכנאי של חברת בזק שאמור להגיע עד יום חמישי לאפס לי פורט , התקשרתי שוב לבזק על מנת להיות בטוח מתי הוא מגיע , להפתעתי ענה לי נציג בשם - אליהו - שטען כי כלל לא אמור להגיע טכנאי ואין תקלה בבזק בינלאומי, מייד העליתי את בזק בינלאומי על הקו שטענו כי אכן אמור להגיע טכנאי ,
לבסוף אחרי ויכוח של שני נציגים מחברת בזק בינלאומי מול נציג בזק הם ביקשו ממנו לרדת מהקו , העלו נציג אחר של בזק שהפעם כן ראה כי אמור להגיע טכנאי ,
אז אני שואל ....
מה אתם רציניים ?
שבוע לחכות כדי שיהיה לי קו תקין ?
איזה הכשרה אתם נותנים לנציגים שלכם ש"לא" רואים תקלות ללקוח ?
אני צריך להתחנן שיהיה לי קו ?
כל פרוצידורה לוקחת לכם שעה ?
למה אני צריך לבצע את כל האסקלציה הזו על מנת שיהיה לי קו תקין בבית ?
אני הלקוח פה חברים...
אני אמור לקבל שירות לא אתם !!!!!
אני מודיע לכם שבעקבות הטיפול המר תגיע אליהם תביעה לפיצוי !
תודה אלכס.

איסטרוניקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה