פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון של כונן קשיח במחשב נושא התלונה:
גיגי אפרת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הבנאי 38 חולון כתובת:
מעבדת תיקונים חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד של ASUS מדגם X550C מ- ksp סניף אילת. בעת שהתקנתי מערכת הפעלה win 7 המחשב נתן לי מסכים כחולים, הסקתי כי הכונן הקשיח תקול, פניתי ל- ksp שהפנו אותי לחברת serv pro המספקת שירותי אחריות ל- ASUS בישראל. המחשב נלקח ע"י שליח והגיע למעבדת התיקונים בחולון. בשיחות עם שירות הלקוחות הטלפוני לא הצלחתי לקבל תשובה מה קורה ומה נעשה עם המחשב. בהתכתבות עם נציגי המעבדה לאחר שבוע נכתבה לי ההודעה הבאה: "מכשיר צפוי לחזור אליך מחר, אבחנה של טכנאי: מחשב נדלק ומופיע מסך כחול. ללא רישיון למ. הפעלה. בדיקת HDD – תקין. בדיקת זכרון - תקין. הותקנה מ. הפעלה win 7 ללא התאמה למערכת. התקנת מ. הפעלה win8 לפי נתוני המחשב. בדיקה - מחשב עבר WTP ויצא תקין." המחשב חזר אלי עם דו"ח ידני המראה על הבדיקות שנעשו ועל תקינות החלקים.
פניתי שוב ושאלתי האם המחשב לא אמור לקבל win7 ולא קיבלתי תשובה של כן או לא, רק שצריך דרייברים מתאימים ושכדאי להשתמש במע' הפעלה מקורית. חשוב לי לציין כי מלכתחילה התקנתי על המחשב מע' הפעלה מקורית ויש לי מס' רישיון להציג. בשום רגע נתון לא השתמשתי במע' הפעלה פרוצה. קיבלתי הרגשה מהתשובות של נציגת המעבדה כי הסיבה לתקלה הינה מע' הפעלה win 7 שאינה מקורית. כעת כשהמחשב אצלי התקנתי שוב את אותה מע' הפעלה ואין שום תקלות.
אינני מבינה כיצד עם אותה מע' הפעלה לפני כן הייתה תקלה וכעת אין. לכן ביקשתי ממעבדת serv pro לקבל את הפלט הממוחשב של דו"ח תוצאות הבדיקה שנעשתה לכונן הקשיח. העברתי במייל בקשה זו מספר פעמים ופשוט לא קיבלתי מענה או התייחסות.
את המחשב מסרתי לתיקון עוד בטרם מלאו 14 ימים ממעמד הרכישה ואף העברתי ל- serv pro חשבונית רכישה המורה על כך. אם היה דבר לא תקין במחשב והוא הוחלף, הרי שזה לא בסדר שכן היה צריך להחליף את המחשב. אם הכל היה תקין אז אני מבקשת אסמכתא ממוחשבת לכך ולא ידנית. לכל בדיקה שעושים לכונן קשיח יש פלט ממוחשב המראה על נתוני הבדיקה. אם אכן נעשתה בדיקה כזו למחשב שלי, הרי של- serv pro צריך להיות פלט כזה ואני מבקשת לקבל עותק ממנו כדי לוודא שהמחשב שרכשתי לא פורק ולא הוחלפו בו חלקים אלא היה תקין מלכתחילה.
אי שקיפות ואי מענה סוג הנזק :
הצגת פלט ממוחשב לבדיקת תקינות כונן קשיח של המחשב פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה