פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חזרה מכשיר לא פעיל מתיקון נושא התלונה:
ליטבינצב אנדריי שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון שאול המלך כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/08/14 מסרתי טלפון סלולרי מדגם HTC ONE X PLUS 32 GB לתיקון למעבדה של חברת KSP.
הבעיה הייתה שמקשי טאץ' לא עבדו.שאר הפונקציות כגון מסך מגע ושיחות טלפון פעלו כמו שצריך.
בתאריך 25/08/14 הגיעה לי הודעה לטלפון: "הסתיים טיפול במוצר שמסרת לתיקון.מכשירך התקין ממתין לך בסניף."
כאשר הגעתי לסניף KSP באר שבע(שמה מסרתי את מכשיר לתיקון)אמרו לי שהטלפון לא ניתן לתיקון מסיבה שהיה קצר רציני וגם פגה תקופת האחריות ואין חלקים למכשיר זה בארץ.כאשר לקחתי מהם את המכשיר ניסיתי להדליק אותו בשביל לוודא שמכשיר חזר באותו מצב כמו שמסרתי אותו.המכשיר לא נדלק.אמרו לי בוא קח מטען בטח הסוללה נפרקה.טענתי את מכשיר במשך 20-25 דקות בתוך החנות אך המכשיר לא נדלק.
פניתי לשירות לקוחות של החברה באותו יום .רק היום 01/09/14 הוחזרה לי תשובה:הציעו לקנות אותו מכשיר ממציאון ב 1000 שקל(וזה למרות שאין חלקים לטלפונים אלה בארץ וטלפונים אלה לא נמכרים באף חנות בארץ), אמרתי שזה לא מתאים לי .ביקשתי הנחה משמעותית לטלפון חדש מדגם אחר אך לא קיבלתי את זה.הם טוענים שטלפון נמסר כבר מקולקל ואין להם שום אחריות על זה שטלפון חזר עם מסך לא פעיל.
יכלתי להשתמש במכשיר השזה גם בלי מקשי טאץ' אומנם זה לא כזה נוח אבל עדיין יכלתי להשתמש בו.והם במקום לתקן קילקלו אותו לגמרי כך שמסך בכלל הפסיק לפעול.
המכשיר נרכש ב-17/02/13.מס' חשבונית 128842. מס' קריאה לתיקון 58690.
נזק לריכוש סוג הנזק :
תיקון מכשיר או פצוי(הנחה לרכישת מכשיר חדש) פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה