פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החזרת מוצר נושא התלונה:
בלאסן רם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יד חרוצים 19 תלפיות ירושלים כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה-5.10.14 הגעתי לסניף KSP תלפיות בירושלים על מנת לקבל ייעוץ ולקנות מכשיר שמגדיל את טווח קליטת האינטרנט בבית. המוכר הציע לי את הרפיטר של TPLINK ב- 160 ש"ח. לפני ביצוע העסקה שאלתי את המוכר אם אוכל לבדוק את המוצר (כלומר לחבר ולהשתמש בו) ובמקרה שהוא לא מתאים/עובד בצורה טובה אוכל להחזיר אותו לחנות? המוכר אמר שלא תהיה שום בעיה, סיפר לי על מדיניות החזרת המוצרים כך שיש לי עד 14 יום להחזיר את המוצר והסכום שאקבל הוא הסכום המלא פחות 5% - כלומר 152 ש"ח.
כאשר הגעתי לחנות על מנת להחזיר את המוצר המוכרים סירבו לקבלו מהטענה שנעשה שימוש במוצר. המנהל הגיב באדישות, לא הקשיב לדבריי והתעלם לחלוטין מדבריי.
מצאתי בחנות את אותו המוכר שמכר לי את המוצר וגם הוא טען לפתע שאין לקבל מוצרים שנעשה בהם שימוש. המוכר טען שהוא לא הנחה אותי לפתוח ולהשתמש במוצר. (אך איך אפשר לבדוק ולבחון את המוצר כל עוד הוא באריזה??)
ללא ספק המוכר התנער מאחריות ובמקום שהחברה - Ksp תיקח אחריות על התקלה אני צריך לשלם את המחיר.
רמאות סוג הנזק :
קבלת החזר כספי מלא של המוצר. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה