פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נושא התלונה:
פדלון תהל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כערך 4 חודשים רכשתי מחשב חדש מחברת KSP ברעננה,
המחשב לטענתם היה חדש, הוצא מקרטון (אך לא ראיתי אם הייתה לו מדבקה שמבטיחה כי המחשב נפתח בפעם הראשונה)
המחשב לא היה ממש בשימוש בחודש הראשון ולאחר מספר שבועות מרגע השימוש במחשב,
החלו לצוף בעיות כמו אי טעינת תוכנת החלונות שמותקנת במחשב, מחשב נתקע ולא מגיב,
משך אחריות הינה שנה אך במידה והלקוח רוצה הוא ראשי בתמורה לשלם להוסיף אחריות לשנתיים תוך יצירת קשר מול חברת CPM
ואכן לאחר חודש וחצי יצרתי קשר עם הנציגות להארכת באחריות וכן ציינתי בפניה כי המחשב לעתים לא עולה והיא מצדה הסבירה שלפעמים ישנם
עידכונים ועל כן הוא מגיב לאט ונתקע( אני קיבלתי את דבריה) , לאחר מספר שבועות שוב קרה לי אותו המקרה ובנסוף העכבר בפסיק לעבוד,
בתאריך 21.6.2015 פניתי לחברת לנובו על מנת לקבל שירות הם אמרו כי ייתכן מדובר בתקלת תוכנה ויש לשלוח את המחשב למעבדה – דבר שהיה מקובל עליי (תקלה הגיונית)
בתאריך 28.6.2015 קיבלתי הודעת SMS המציינת כי הוזמנו לי חלקים למחשב, דבר שהיה נשמע לי מאוד תמוהה, יצרתי קשר עם המוקד, וסברתי לנציג שלא מקובל עליי לקבל
מחשב ששילמתי עליו ממיטב כספי מחשב תקול עם חלקים לא תקינים, הנציג אמר לי מספר פעמים כי הsSMS היה שגוי וזה קורה כל הזמן למעבדה כי הם שולחים הודעות שגיות ללקוח.
הסברתי לו כי במידה וימצא בעיה תוכנתית אקבל את המחשב אך במידה ויתגלו ליקויים של חומרה אינני מוכנה לקבל את המחשב כי ברור שמחשב חדש אין ליקויים של חומרה.!
בתאריך 30.6.2015 קיבלתי הודעה כי המחשב תוקן וכי חברת השליחויות תיצור עימי קשר – בשל השעה התקשרתי למוקד יום אחריי
בתאריך 1.7.2015 יצרתי קשר עם חברת לנובו אשר הם ציינו הפניי כי החליפו את הכונן הקשיח של המחשב (לב ליבו של המחשב) הסברתי להם שאין זה הגיוני שכונן קשיח נהרס אחריי 3 חודשים של שימוש במחשב
ואחת כמה וכמה שהשימושים שלי במחשב הם אקסל ודוחות, הנציג התפתל בדבריו והסביר לי כל מיני הסברים לא הגיונייים, אני מיציתי ציינתי כי איני מוכנה לקבל את המחשב.
וכי המחשב שנרכש היה משומש או בעל ליקויי בייצור.
הם ציינו כי מי שאחרי להחליף את המחשב זו חברת KSP ממנה המחשב נרכש,
על כן יצרתי קשר עם KSP אחר אמרו כי המחשב נרכש לפני תקופה כי הם ראשיים לחליף את המחשב רק לאחר 14 יום וכי כל ההתקשרות שלי מעתה רק דרך לנובו.
התקשרתי שוב ללובו וביקשתי פירוט לגביי הפניות שלי והם אמרו לי שהפנייה הראשונה שלי הייתה בתאריך 21.6.2015 הסברתי לנציג שזה לא הגיוני הריי עשיתי אחריות ואף הלנתי על התקלה הראשונה דרכם הוא מיצדו אמר שעשיתי אחריות נעשתה
מול חברת CPM שהיא חברת קבלן שלהם ואין לא תיעוד על הדברים,
ביקשתי מהנציג לדבר עם הנהלה בכירה והוא אמר כי המרכז שירות עובד פניי עצמו (כלומר עצמי) וכי אין להם מנהלים או הנהלה בכירה, וכי זו התשובה האחרונה סירבתי לרדת מהקו עד לקבלת מענה ונציג סגר את השיחה!
אינני מוכנה לקבל את המחשב המתוקן כי הוא אינו חדש!
אינני מבינה מדוע לקוח אמור להתחנן לשירות מכל אחד מהגורמים אינני מבינה מי הגוף שאמור לתת לי מענה KSP ברעננה, חברת CPM או לנובו,
מדוע לקוח צריך לשלם ממיטב כספו ולקבל מחשב שעל דעת כל הדעות (למביניי המחשבים) בעל כונן קשיח לקוי.
אינני יודעת למי לפנות אני מרגיש מרומה ובעיקר מלאה בתחושה כי בעלי עסקים שמבצעים עסקאות של שלם וקח אין כלל מחוייבות ללקוח ומרשות לעצמם לבלבל אותו עם כל הגופי ועושות הכל חוץ מלתת שירות.


אשמח מאוד באם תסיייעו לי בנושא או תפנו אותי לגורמים הרלוונטים שיוכלו לסייע לי

בברכה,
******



כספי סוג הנזק :
החלפת מחשב חדש עם מדבקה שמעידה כי המחשב חדש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה