פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי כונן פגום בksp מחשבים והחברה בורחת מאחריות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אילת לגונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בחברת ksp מחשבים כונן פנימי למחשב כמובן שהם הביאו לי את זה ללא כל כיסוי או מגן (אבל באותו רגע לא העלתי בדעתי על בעיה כלשהי)
שבאתי לבית ורציתי לחבר את זה למחשב הכונן עשה קולות ולא זוהה במחשב,
רצתי לטכנאי שלי והוא אמר שהכונן פגום ושאלך להחליף אותו
ושבאתי לחנות להחליף שלחו את זה למעבדה ואחרי יומים קיבלתי תשובה שהיות ויש בכונן מכה חיצונית אין להם אחריות על המכשיר והם נורא מצטערים
ניסיתי להסביר להם שכנראה כך זה נמכר לי (אני ברגע שיצאתי מהחנות עטפתי את זה במגבת שהיה לי בתיק) אבל אין עם מי לדבר והם לא מתיחסים לטענה שלי ולא מוכנים לשאת באחריות
מה עושים?? ככה מוותרים על העוול?? יש לכם רעיון מה אפשר לעשות?
כספי סוג הנזק :
החלפה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה