פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מסך פגום ! נושא התלונה:
levy ady שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 14/12/06 קניתי מסך 19" מחנות קי. אס. פי בהר חוצבים ירושלים.
קיבלתי אריזה סגורה, לא בדקתי את תכולתה וניגשתי הביתה.
כאשר פתחתי את הקופסא גיליתי שיש כתם גריז על המסך ויש פגיעה הן בפלסטיק המקיף את המסך והן במסך עצמו (שריטות), חזרתי לחנות כעבור פחות משעה והראתי לעובדי החנות את המסך, כולם כאחד הסכימו איתי שהפגיעה נראית כאילו לא נגרמה על ידי ונגרמה באמצעות כלים אחרים (במפעל או משהו) אך שרות הלקוחות ביקש לשלוח את המסך לספק ורק במידה והספק יחליף את המסך אני אוכל לקבל מסך חדש.
מאחר ולא השאירו בפני אפשרות אחרת נאלצתי ללכת הביתה ללא מסך.
במהלך השבועות האחרונים התקשרתי לחנות כל יום לבדוק מה קורה ולהם לא היתה תשובה עבורי פרט לכך שהנושא בבדיקה מול הספק (ח.י).
ביום שלישי ה- 19/12/06 קיבלתי טלפון מנציג פניות הציבור שלהם, לירן, אשר בישר לי שהם הגיעו להחלטה שהנזק שנגרם למסך נגרם על ידי, ולכן לא יוכלו להחליף לי את המסך אלא לספק לי אותו פגום.
לאחר מכן קיבלתי עוד שיחה שבישרה לי שהם שלחו לספק מכתב רשמי, והעבירו את המסך הפגום אליו.
ב- 1/1/06 נשלח על ידי עורך דין ארז צ'צ'קס מכתב התראה בשמי, אך הם חזרו אליו עם תגובה שהנושא בטיפול הספק ואין באפשרותם לעשות כלום.
כעת המצב הוא בהמתנה לתביעות קטנות.

אם יש למישהו שאלות לגבי הנושא, אשמח לענות לכם : levyady[@]gmail.com
כספי סוג הנזק :
אני ממתין למסך חדש מהחברה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה