פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עומדים בהתחיבות להשוות את מחיר המחשבים!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בחנות ב26.4 אצל בחור בשם שימי, הראתי לו הצעת מחיר מחברת "זד מחשבים". כאמור הם מתחייבים לעמוד בכל הצעת מחיר שניתנת להם. הבחור אמר לי שכבר סופ"ש והוא צריך לברר יחזור אלי בראשון. ביום שני אחרי שהוא לא התקשר, התקשרתי הוא אמר שזה עדיין בטיפול. אותו סיפור בשלישי ורביעי. ביום רביעי הודעתי לו שאני לא מוכן לחכות יותר שיתן תשובה חיובית או שלילית- שימו לב שאין אפשרות פה בכלל לאפשרות שלילית כי זאת התחייבות!! הוא נתן לי את המספר של רונן מנהל שרות הלקוחות של החברה. התקשרתי לרונן שטען שהוא את הפקס קיבל רק אתמול כלומר ביום שלישי, הודעתי לו שאותי זה באמת לא מעניין אני מבקש תשובה עד מחר. הסברתי לרונן שמבחינתי כבר עבר כמעט שבוע ולכן אני רוצה תשובה עד מחר לכל המאוחר.
למחרת אף אחד לא חזר אלי. שום תשובה חיובית או שלילית. ולכן פניתי לזד וקניתי את המחשב, לKSP אני לא חוזר יותר, ואגב אני לקוח ותיק ומכובד שלהם. (כבר קניתי מהם 4 מחשבים צורב ועוד..)
בזבזתי זמן, טלפוניםן ודלק וחיכיתי שבוע מיותר בקניית המחשב.
אחרי שבועיים שעדיין אף אחד לא חזר אלי מהם, השארתי תלונה באתר שלהם, בצירוף הפרטים שלי והדואר האלקטרוני, מדובר על תאריך ה8.5 בערך, וכמובן גם לתלונה שלי שם אף אחד לא ענה!
שיעמדו בהתחייבות ואם לא שיורידו את ההתחייבות מהאתר!! פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה