פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות למוצר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
א,ת עד הלום אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ חצי שנה רכשתי מחשב איכותי ומורכב בסך כולל של יותר מ 5000 שח
שבוע שעבר ארעה תקלה במחשב . והמחשב לא עלה . ניגשתי לסניף שבו נרכש המחשב על מנת לתקנו במסגרת האחריות .ברגע הבדיקה הראשוני טען הטכנאי כי המחשב כנראה נפל ויש נזק ויזואלי ולכן אין אחריות , יציון בזאת כי מבחינה חיצונית
אין שום סימן המעיד על נפילה או דבר הדומה . הטכנאי הוציא את הדיסק הקשיח ממקומו וטען שגרמתי נזק לדיסק. טענה זו נראת תמוהה במיוחד נוכח העובדה שיש לי ביטחון שנה שלמה לפחות במסגרת האחריוות ובמיוחד שיש להם מעבדה בקירבת ביתי , יש לציין שלא היה שום ניסיון של הטכנאי להבין את טענתי . טענה נוספת שהעלה הטכנאי היא שהמחשב נפתח (סימנים על המדבקות)
יצויין בזאת שלא אני או משהו מטעמי פתח אי פעם את המחשב במיוחד נוכח העובדה שיש לי אחריות מלאה על המחשב וכן אני לא בקי כלל בענייני מחשבים
יש לציין שהתנערות החברה מאחריות על המחשב תמוהה בעיני במיוחד לאור הפרסומים על שרות "מעולה" כביכול שניתן בחברה.
כספי סוג הנזק :
תיקון מיידי של המחשב פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה