פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מסך samsung 226BW בעל אביזר לא תואם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הלכתי לסניף KSP ברעננה כדי לשלם ולאסוף במקום את המסך samsung 226bw.
כ 10 דקות לאחר שהגעתי לחנות יצאתי ועימי המסך.
כאשר הגעתי לביתי כחצי שעה לאחר מכן פתחתי את האריזה והופתעתי לגלות כי קבל החשמל שהגיע עם המסך הינו קבל חשמל בעל חיבור אמריקאי ואשר אינו מתאים לתקע חשמל ישראלי.
התקשרתי לסניף שם הסבירו לי שהמסך מגיע מחו"ל ושלהם אין דרך לדעת איזה קבל יש באריזת המסך, אנחנו יכולים להחליף לך את הקבל, מעבר לזה אתה יכול לדבר עם שירות הלקוחות שלנו.
ארזתי את המסך חזרה לאריזתו המקורית וחזרתי לסניף KSP ברעננה. בדרך ניסיתי שוב ושוב לחייג לשרות הלקוחות של החברה משך 45 ללא הצלחה, הטלפון חייג וחייג אבל אף אחד לא ענה כל אותו הזמן.
הגעתי לחנות ברעננה וביקשתי להחליף את המסך בעל הקבל הלא תואם למסך אחר וביקשתי לוודא שהקבל שלו אכן יהיה תואם לשקע ישראלי. מנהל החנות מר איגור שוורצברג הסביר לי שאין הוא מתכוון להחליף את המסך אלא רק את הקבל הלא מתאים. הסברתי לו שאני מעונין ואף זכאי למסך חדש שכל אביזריו הם מקוריים ובתגובה הנ"ל אמר לי שהחלפת המסך תעלה לי בהורדה של 10% ממחירו המקורי.
עצבני ומאוד לא מרוצה דרשתי לדבר עם שירות הלקוחות וביקשתי ממר איגור שיחייג אליהם כי אני לא מצליח לתפוס אותם כבר 45 דקות, גם הנ"ל לא הצליח להגיע לשירות הלקוחות.

זה הסיפור שלי מ KSP, עכשיו שכל אחד יעשה לבד את הבחירה שלו. אני בטוח לא אקנה מהם ולו בטריות לשלט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת תאימות אביזרי מוצרים לתקן ישראלי לפני מכירתם והחלפת מוצר בעל אביזרים לא תומכים, לא החלפת אביזרים למוצר חדש שנקנה רק לפני שעה. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה