פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מידע ואי לקיחת אחריות! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי מחשב נייד בחברת ksp אני סטודנט וחסכתי המון זמן את הסכום של 5.500 ש"ח אני אמנם לא מבין הכי גדול במחשבים אבל שאלתי מה שחשבתי לנכון שצריך לשאול וקניתי,שלם כי עשיתי קניה נכונה לי והטובה. בזמן הקניה המוכר אמר לי שמערכת ההפעלה היא של vista (שהיא לעצמה מערכת מסורבלת וקשה לתפעול והבנתי את זה כמובן בדיאבד) לאחר שהתנסתי בה פעם פעמיים ראיתי כי ממש אי אפשר לעבוד עליה פניתי לחברה בה קניתי את המחשב ונתקלתי באטימות מוחלטת אמנת לקח לי קצת זמן לפנות אליהם(אני מודה בערך שבויים שלוש) וזה כי אני לומד ועובד אך לא נעשה שום שימוש במחשב הטענה שלהם הייתה כי "הייתי צריך לשאול את השאלות הנכונות" הסברתי להם שזו הסיבה שאני נכנס לחברה כשלהם כי אני אינני מבין גדול ואני רוצה שרות הוסבר לי כי אני צריך לפנות לחברת HP ושם יעזרו לי אכן פניתי כי לא היה לי כח לויכוח ובחברת HP אכן שמחו לעזור לי בהשתתפות של 550 ש"ח (מה שאין לי כי בזבזתי הכל על המחשב הנייד) חזרתי לksp ואמרתי להם שאני רוצה שרות כי מהם קניתי את המחשב!ושאם היה נאמר לי מהתחלה שזה יהיה המצב לא הייתי קונה את המחשב הספציפי הזה. ביקשתי מנהל ואכן קיבלתי(בחור בשם איגור)אך הוא היה אטום ולא היה מוכן להקשיב כשהשיחה הגיע לידי ויכוח אחותי התערבה והמנהל עצמו אמר לה "אם תתקשרי שוב אראה את המ"ס ופשוט לא אענה" כשפנתה לשרות הלקוחות של ksp להתלונן על איגור ועל הדרך בה הוא בוחר לתת שרות ענה לה בחור בשם לירן שדיבר יפה אבל בשורה התחתונה לא עזר במיוחד הוא אמר שינסה לדבר עם חברת HP ויחזור אלינו ובאמת לאחר שבוע הוא חזר אך עם תשובה שלילית! בשורה התחתונה נישארתי עם מחשב ב 5.500 ש"ח שאני לא יכול לעבוד עליו ואין לי למי לפנות אשמח לתשובתכם תודה מראש.
בזבוז זמן/עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי,אפשרות להחליף דגם... אשמח לכל עזרה שהיא פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה