פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ומקצועיות נושא התלונה:
reuveni eilon שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
קרן היסוד 25 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.07 נרכש מסניפכם בחיפה מחשב יקר בעל מפרט עשיר וחזק במיוחד לשם שימוש כתחנה גרפית. המחשב הורכב ע"י אנשי מעבדת השירות שלכם, והמפרט אושר ע"י איש המכירות שלכם על תאימות חלקיו. בהזמנה צוין בפירוש כי המחשב מיועד להריץ מערכת הפעלה x64 וכי מבנה הדיסקים שלו מחוייב RAID1 (Mirroring).

ב-26.12.07. לאחר עיכובים באספקה, המחשב נאסף על ידי.

ב-28.12.07 – הוחזר המחשב על ידי למעבדה מכיוון שלא ניתן היה למן רכישתו להפעילו ברצף למעלה ממספר דקות. טכנאי אבחן תקלה במאוורר והחליפו בדגם אחר.

ב-30.12.07- הוחזר המחשב על ידי למעבדה עם אותו בעיה – לא ניתן להפעיל את המחשב ליותר ממספר דקות. הטכנאי ביקש להשאירו אצלו לאבחון מתקדם. המחשב הוחזר ב-7.1.08 ע"י איש חברתכם לביתי לאחר שהוחלף בו לוח אם.

ב-11.1.08 – הוחזר המחשב על ידי למעבדה שוב לאחר שקרס כל ניסיון הפעלה ונאסף על ידי ב-15.1.08 לאחר ששוב החליפו בו מאוורר.

ב-16.1.08- הוחזר המחשב על ידי שוב למעבדה לאחר שקרס כל כמה זמן ואיבד את מערך ה-RAID שלו. המחשב נאסף על ידי ב-25.1.08 לאחר שנבנה מחדש על ידי טכנאים.

ב-25.1.08 הורכב המחשב בביתי ושוב קרס על בעיות זכרון כל 5 שעות לערך. נשלח פקס ל-KSP המתאר את התקלה, אולם ללא תגובה עד כה.
ה- Event Viewer של המחשב מוכיח מעל לכל ספק כי המחשב לא עבד בחברתכם יותר משעה ו-24 דקות רצופות, וכל ההפעלות שלו התרחשו ב-17.1.08 – כך לא מבצעים ריצת בדיקה.

ב-28.1.08 – התקשרתי אל המעבדה ואל שירות הלקוחות ודרשתי כי יבואו לאסוף את המחשב ולתקנו או לחלופין לבטל את העסקה. דרישתי זו לא התקבלה על ידי KSP, ונאלצתי להחזירו למעבדה (שוב) לתיקון. נמסר לי כי ייטפלו בבעיה. הובטח לי כי יחליפו מודלים של זכרון ואולם עד כה לא עשו זאת מכיוון שאין להם במלאי (!!!), בנוסף נתגלתה גם תקלה בכרטיס המסך של המחשב.
ב-19.2.08 – לאחר שעדיין לא הגיעו הזכרונות (המחשב בחנות מה-28.1.07), הודעתי לטכנאי כי יודיע בחנות כי אני מבטל את העסקה (66 יום לאחר הרכישה, והמחשב מעולם לא עבד!) ודורש את כספי בחזרה.

עדיין ללא תגובה.

יש לציין כי אני מתגורר במרחק של כ-שעה ומחצה מסניפכם, וכל נסיעה אליכם וחזרה מחייבת יום חופש – עד כה 8 פעמים!
כספי, עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזר כספי+ פיצוי כספי. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
KSP שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התלונה התקבלה במערכת.
אנו נידאג לשלוח תגובה בהתאם.
תודה ויום נעים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה