פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ללקוח נושא התלונה:
ממונטוב יבגני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק דרך עכו 68 כתובת:
סניף קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באתי לסניף כדי לקחת את הזכרון שהוחלף באחריות. ניגשתי לחלון שמקבלים בו מוצרים חדשים+מוחלפים. בא בחור(ממש לא מעניין איך קוראים לו), הסברתי לו שבאתי לקבל זכרון על אחריות. ואז, כנראה, שהבחור היה אחריי רק על מוצרים חדשים, הוא אמר לי דבר הבא: "אתה צריך חברה ממעבדה, תקרא לכם"
שאלתי: "איך ולמי אני אקרא?" (יש רק חלון אחד לקבלת ציוד)
הוא אמר: "תצעק לו, קוראים לו - שי"
עניתי לו: "אני לא יכול לצעוק, תקרא לו בבקשה"
ואז הוא אמר דבר הבאה(עם ראש למעלה): "אתה בישראל, אז תתנהג כמו ישראלי, כי אם הייתה ברומניה הייתה מתנהג כמו רומני" ומייד התחיל לטפל בלקוח שהיה אחרי! בוודאי שלא צעקתי, חיקתי לקשר עין עם חבר ממעבדה וסימנתי לו לבוא.
***אני מבין ששורש הבעיה הזאתי היא לא בתוך הבחור הזה, אלא זה בעיה כללית בארץ - חוסר חינוך וכבוד הפרט וחוצפה. אבל עדיין זה פוגע מאד והייתי חייב לכתוב על זה. כי אם זה היה סתם איש, זה "סביר", אבל בשרות לקוחות, מי כלום, לקבל יחס כזה - זה הגזמה אפילו לארצנו.
עלבון סוג הנזק :
להסביר לבחורצ'ק, שלא כל ישראלי בהכרח יודע לצעוק כמו פעמון פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה