פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורא כרטיסים נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.10.08 ביצעתי עיסקה ,במסגרת הקנייה קניתי קורא כרטיסים בעלות של 80 ש"ח ,לאחר כחודש פתחתי את האריזה ,לשימוש אך הקורא לא קרא את הכרטיס.
פניתי למעבדת תיקון ,הטכנאי מצא סדק קטן בכסוי הפלסטיק על כן לא היה מוכן לקבל לתיקון את המכשיר, על אף שהתחייבתי כי במידה ויתגלה כי המכשיר אינו תקין כתוצאה מנזק בזדון אשלם את עלות התיקון ,למרות הסברים כי המכשיר לא פעל מרגע שפתחתי את האריזה הדבר לא עזר, אנני מצפה לשרות כזה על אף שלא מדובר במכשיר יקר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה