פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות ממימוש אחריות נושא התלונה:
ליפשיץ שחר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 31.08.08 קניתי בחברת KSP מחשבים הסניף רעננה כונן קשיח מדגם Seagate 750 ג"ב בעל זיכרון מטמון של 32 מ"ב. בלי להלאות בפרטים טכניים מדובר בכונן קשיח מתקדם ובעל נפח אחסון רב.
לאחר כ- 5 חודשים בלבד הפסיק הכונן לעבוד ועליו מעל 200 ג"ב של מידע חשוב.
פניתי לחברה וביקשתי לממש את האחריות שניתנה לי ל 5 שנים.
בעת המסירה נאמר לי כי החברה לא מתחייבת לספק כונן חלופי חדש. כעסתי מאד והסברתי כי במקרה של כונן קשיח, בשונה מכל רכיב מחשב אחר, במקרה של תקלה נגרם נזק של ממש ללקוח, כיוון שקשה מאד לבצע גיבויים בתדירות גבוהה בשל נפח האחסון הגבוה. התבקשתי להמתין עד שיחזור הכונן מתיקון ואז לראות מה אקבל.
ואכן, כשקיבלתי את הכונן החלופי התאכזבתי לגלות כי קיבלתי כונן "מתוקן".
אכזבתי גדלה עוד יותר כשגיליתי כי לא רק שקיבלתי כונן לא חדש, קיבלתי כונן מדגם אחר, מיושן בהרבה מזה שקניתי, ובעל זיכרון מטמון של 16 מ"ב בלבד. בירור קצר באינטרנט העלה כי הכונן שקיבלתי כבר לא נמכר מעל שנה (הוחלף בדגם החדש יותר, זה שאני קניתי) ויש להניח כי הכונן שקיבלתי הוא בן מעל שנתיים (ע"פ המספר הסידורי).
כמו התברר כי גודל זיכרון המטמון הוא חשוב מאד לביצועי הכונן, וקיים הבדל משמעותי בין ביצועי הכונן שרכשתי לבין זה שקיבלתי לאחר התיקון.
בנוסף התברר גם כי הכונן שקיבלתי מרעיש הרבה יותר בהשוואה לזה שרכשתי.
פניתי לחברת KSP מחשבים בדרישה לקבל את מה ששילמתי עבורו.
הופנתי לנציג בשם לירן שטרח ליידע אותי אלו הם תנאי האחריות של החברה.
לא עזר שהסברתי כי הכונן ששילמתי עליו מתקדם יותר, וכי במקרה והכונן המיושן שקיבלתי יתקלקל שוב, אאבד, שוב מידע יקר מציאות (כאמור- להבדיל מכל רכיב חומרה אחר). לירן רק הסביר מה החברה מחויבת ע"פ תנאי האחריות ותו לאו.
לא עזר גם מכתב ששלחתי בפקס ל 04-8241893 ועליו לא קיבלתי תשובה כלשהי.
גם ניסיון לפנות לתיבת התלונות דרך את החברה (http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=KSP03) לא גכה להתייחסות על אף שמצויין בו: "...אנו מודים לכם מראש על פנייתכם ומבטיחים התייחסות נאותה בזמן קצר לכל פנייה מצידכם."
בסופו של דבר נאלצתי לקבל מוצר מיושן, זול, משומש ואיכותי פחות מזה שקניתי במיטב כספי.
כספי סוג הנזק :
החלפת הכונן לכונן מאותו דגם שרכשתי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה