פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ב KSP נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' גיבורי ישראל 7 כתובת:
סניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/01/09 רכשתי בסניף ת"א של חברת KSP דיבורית בלוטו'ת דגם H680.
ב 15/07/09, אחרי כחצי שנה בלבד, התפרקה הקשת ונשברה לשניים.
בתאריך 17/07/09 - ניגשתי לסניף KSP בנתניה.
לכשראה נציג השירות את הקשת הוא אמר שאין מה לעשות בתואנה שהאחריות אינה חלה על קשת שבורה (כנראה שהאחריות תקפה רק כשהקשת שלמה ותקינה....)
כששאלתי אותו לעצתו ומה ניתן לעשות, הוא ענה- שום דבר, וגם אם הוא יתקשר ליבואן- אזי היבואן ידחה את פנייתו.
כשציינתי שהוא אפילו לא פנה ליבואן לברר את זה, הוא שאל אותי "אם אני רוצה שהוא יתקשר ליבואן" (כלומר אני צריך לרצות שהוא יתקשר ליבואן).
באותו הרגע הרגשתי שכל מה שאני רוצה - זה לצאת משם, לברוח ומיד.
עניתי, לא שלא יטרח ויצאתי.
אני מבקש להדגיש - בשום שלב לא ביקשתי קשת חדשה - כל סוג של פיתרון אמיתי היה מתקבל בברכה (גם תיקון הקשת היה מספק אותי, קשת תחליפית ואפילו לא מקורית, ואפילו נסיון ולוּ למראית עין יכול היה להתקבל).

לאמיתו של דבר- פניתי לסניף בכדי לקבל הצעה למחשב נייד והקשתית של הדיבורית היה רק "טריגר" להיכנס אליהם, כשנוכחתי על רמת השירות ב KSP, ויתרתי על החוויה.
יש לא מעט חנויות מחשבים וחנויות אלקטרוניקה זמינות - הייתי מציע לצרכנים "לוותר" על החווייה ברכישת מוצרים ב KSP.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כל פיתרון אמיתי שחברת KSP תמצא לנכון פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה