פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וטיפול לקוי בתקלה שחוזרת על עצמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב שרכשנו מהחברה וחלקים שלו עדיין נמצאים תחת אחריות מזה כ 6 שבועות
הולך וחוזר מהמעבדה כאשר בכל פעם התקלה חוזרת על עצמה.התקלה מתבטאת בכך שהמחשב פשוט לא נדלק.לטענת מבינים בדבר הבעיה היא בלוח M שנמצא תחת אחריות אבל בחברה מסרבים להחליף אותו בטענה שלא זו הבעיה והיום טענו שהבעיה היא בספק הכוח שכמובן לא נמצא באחריות ומחייב אותנו לרכוש חדש.כאשר אשתי בפעם האחרונה הביאה את המחשב התקינו במקום לצורך בדיקה ספק כוח חדש ולמרות זאת התקלה לא תוקנה.כאשר פניתי היום שוב למשרדי החברה בראשון ולאחר מספר נסיונות "זכיתי" לדבר ען לירן שמתהדר בתואר מנהל שירות לקוחות אמר הבחור לאחר דין ודברים שאני מסיג גבול ואם לא אתפנה מהמקום הוא יזמין משטרה.מעניין שכאשר רכשתי 3 מחשבים מהחברה בעבר מעולם לא קראו לי כך.במהלך השיחה שלי איתו ביקשתי ממנו שישאיר את ספק הכוח המקורי ויחליף את לוח ה M אך זאת כמובן הם סירבו לעשות.שאלתי אותו מה יהיה אם אחליף את ספק הכוח ויתברר שה לא פתר את הבעיה האם במקרה כזה כדי למנוע ממני את "הטירטור" בפעם החמישית הם יבואו אלי הביתה לקחת את המחשב נעניתי שאין להם שירות כזה.כנראה שלתת שירות למשהו שעלות ההחלפה של החלק הינה על החברה הם לא יודעים לתת אבל לדבר בחוצפה ללקוח ששילם ממיטב כספו הם בהחלט יודעים.היכן שאני עובד ובמסגרת מה שאני אחראי אני תמיד מתחיל שיחה עם לקוח מנקודת מוצא שהוא צודק כי הוא הלקוח
עוגמת נפש סוג הנזק :
בסה"כ מבקש שיסרו את המחשב כך שלא אצטרך לחזור בפעם הרביעית עם אותה תקלה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה