פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברשת KSP הלקוח הופך לאוייב הרשת לאחר הפקת החשבונית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניכנסתי לרשת כדי לקנות מחשב נייד לאחיינית שלי, לבקשתה של אחותי.
היות והמחשב היה מתנה לא הראנו לאחיינית את המפרט של המחשב, ובחרנו במחשב,
Lenovo מדגם G550.
בחנות בקשנו לפתוח את האריזה כדי לראות שהכל תקין.
כאשר האחיינית ראתה את מפרט המחשב היא אמרה שהוא חלש מדי לצרכיה, ושהיא רוצה שנשדרג לה אותו.
מרגע שפנינו לחנות ולאחר מכן ללירן משירות לקוחות זכינו ליחס מזלזל ומשפיל, וקיבלנו מהם הרצאות על מדיניות ההחזרות השערורייתי שלהם.
אציין שקניתי בעבר מספר רב של מחשבים מרשת מתחרה, ושם כל פניה נענתה באדיבות ולשביעות רצוני המלאה.
לאחר שיחות חוזרות ונשנות, שנמשכו ארבעה ימים, לירן משירות לקוחות אמר שהוא מוכן לשדרג את המחשב תמורת קנס שלפי חישובי מהווה 12 אחוז ממחיר הקניה, מאחר שהמדבקה שיש על אריזת הקרטון של המחשב אינה שלמה.
אמרנו שלא אכפת לנו שהמחשב המשודרג גם יהיה עם מדבקה לא שלמה, אבל הם לא מסכימים, כי הם מדביקים מדבקה חדשה על המחשבים המוחזרים.
מיותר לציין כי הקנס שנדרשנו לשלם מופקע, ואין רשת נוספת בארץ שמתייחסת כך ללקוחותיה.
מחיפוש בגוגל על הרשת קראתי לקוח באחד הפורומים שכתב שרשת KSP הפכה את הסיסמה "הלקוח תמיד צודק" לסיסמה "זה אתה עשית" במבטא רוסי.
לצערי זה נכון, אמנם לא תמיד במבטא רוסי, אבל המוכר יעקב עמרה מסניף רעננה, הגיב לפניות הטלפוניות בצעקות וביחס מאוד לא אדיב.

כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב ללא קנס פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה