פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בסניף (מימוש אחריות) נושא התלונה:
שרעבי מני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.2.10,
הפקדתי את המחשב שלי במעבדה בחדרה בטענה שהמחשב אינו מתפקד כראוי(כ.מסך מתחמם).

לאחר שהטכנאים בדקו במשך יומיים שהכרטיס מסך מתחמם!
לקח להם יומיים!!! הם מצאו שצריך להחליף את הכרטיס, הבטיחו לי שעד יום שני זה יהיה מוכן(היום 1.3.10)
הביאו לי כרטיס מסך זמני GF 6200 במקום ATI RADEON 4850 כרטיס שאינו דומה אפילו בביצועיו לכרטיס שלי!!!!
שלא מסוגל להריץ שום משחק ושום תוכנה גרפית.
אציין גם שהמחשב נקנה למטרה זו! משחקים וגרפיקה. הסכמתי לקבל את הכרטיס כדי שאני אוכל לעבוד עם המחשב במשך הסוף שבוע, לאחר שהבטח לי שביום שני יחזירו לי כרטיס מסך כמו שלי או שווה ערך!

היום לאחר שיחה עם הטכנאי בסניף חדרה שאומר לי שכרגע זה עד 21 ימי עבודה עד שיביאו לי את הכרטיס נותרתי אובד עצות.
שירות מתחץ לכל ביקורת.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
שיספקו לי עוד היום כעבור שבוע מאז התקלה פתרון. כרטיס מסך שווה ערך לכרטיס המסך שהשארתי. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה