פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
KSP לא עומדת בתחייבותה ואני עוד משלם על זה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זוהי הפעם השניה שקורה לי משהו עם סניף חדרה KSP מה לעשות, לומדים ולא חוזרים יותר!
אתחיל קודם כל בקצרה, בשורה התחתונה השירות מחברת KSP מתחת לכל ביקורת, הפסדתי כסף וזמן וכאשר טענתי בפניהם כי לא ייתכן שחברה לא תקיים את התחייבותיה ושאני עוד ישלם על זה ושהם עוד יישמעו על זה ואני ייכתוב עליהם באינטרנט, מה התשובה שקיבלתי מנציג שירות לקוחות ששמו לירן: "מה אתה מאיים?". הסיפור שלי היה יכול להמנע עוד אצל אותו בחור נציג המכירות איגור שוורצברג מסניף חדרה, אם הייתי מנכ"ל החברה מזמן הייתי שולח מבקרים לסניף הזה בכדי לראות בעצמו איזה יחס מלגלג מקבלים הלקוחות או לחלופין הייתי לוקח ברצינות את מה שכותבים כאן באתר.
סיפור המקרה:
ביום שישי 14-05 קניתי מחשב, נתתי מקדמה של 100 ש"ח ונציג המכירות איגור שוורצברג אמר לי שהמחשב יהיה מוכן באמצע השבוע הבא. ביום שלישי ערב חג שבועות התקשרתי לסניף לבדוק אם המחשב מוכן, הוא אמר לי מפורשות שהוא יהיה מוכן ביום חמישי. ביום שישי שבוע לאחר הקנייה, ניסיתי לתפוס את הסניף כל הבוקר ואף אחד לא ענה, השארתי גם הודעה בשירות לקוחות שיחזרו אליי, לאחר שעות של המתנה ומאחר שהובטח לי לקבל את המחשב באמצע השבוע ולאחר מכן הובטח שהוא יהיה מוכן גם ביום חמישי החלטתי לנסוע לסניף (למרות שאני לא גר בחדרה) . וכשהגעתי לסניף נאמר לי שהמחשב עדיין לא מוכן, שאלתי אותו למה, הרי הוא כבר אמר לי שהוא יהיה מוכן ביום חמישי. איגור אמר לי שהוא לא הבטיח לי כלום, שהוא הבטיח שתוך 5 ימי עסקים המחשב יהיה מוכן, ולמה לא התקשרתי. אמרתי לו שאני מצלצל כל היום ואף אחד לא עונה וגם לא חוזרים אליי משירות לקוחות, והוא טוען שוב ביחסו המגעיל שזה לא יכול להיות, מיד לקחתי את הסלולר וחייגתי בדיוק את אותו מספר שאני מחייג כל היום והנה הטלפון אצלו מצלצל והוא צוחק בעודו עונה לי. החלטתי באותו הרגע שאני לא רוצה את המחשב הזה יותר, אני רוצה לבטל את העסקה מאחר והובטח לי לקבל את המחשב בשני מועדים שעברו כבר. איגור אמר לי אין בעיה 100 הש"ח ששילמת כמקדמה נשארים אצלנו. בנוסף הוא טען שהדבר היחדי שהוא הבטיח לי זה שמחשב יהיה מוכן תוך 5 ימי עבודה, לא היה ולא נברא, מהתחלה הוא אמר לי מפורשות שהמחשב יהיה מוכן באמצע השבוע.
החברה יכולה לבוא ולהתקטנן על 5 ימי העבודה הללו שלעולם לא נאמרו לי וגם בחשבונית שקיבלתי, הם לא מוזכרים. בדיוק להיפך הובטח לי מחשב באמצע השבוע ולפי זה ביצעתי את הקניה.
לסיכום: בהתחלה חשבתי שהיחס שקיבלתי הוא רק נקודתי איגור מסניף חדרה אבל מהר מאוד הבנתי בשיחתי עם שירות הלקוחות של KSP (לירן שמו) שזוהי רמתה של החברה הזאת.
וכרגע הפסדתי 100 ש"ח, זמן ודלק ויחס מגעיל מצד הנציגים. אני עם KSP גמרתי FOREVER.
אובדן כסף, בזבוז זמן ויחס מלגלג מהחברה סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה