פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכבר אלחוטי פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר השנה קניתי עכבר אלחוטי של MICROSOFT מדגם ‏Wireless Mobile BlueTrack Mouse 4000 Black מחנות KSP בקרית ביאליק. עפ"י נתוני העכבר באתר החברה, הסוללה בו אמורה להספיק כ-10 חודשים. בפועל היא הספיקה פחות מחודש. לאחר שהחלפתי 5 סוללות עד כה החלטתי לפנות לחנות כדי שיבדקו את העניין. כבר בהתחלה נתקלתי בזילזול כאשר צוות המוכרים התייחס לטענותי בביטול. יש לציין שאני לא משתמש בעכבר הרבה ושאני חייל (שבחלק מהתקופה היה בקורס קצינים) כך שאפילו את השימוש הסביר בו אני לא עושה.
בחנות אמרו לי להשאיר אותו לבדיקה ו"נראה כבר מה יהיה". הם לא יצרו איתי קשר במשך יותר משבוע. לאחר שפניתי אליהם שוב, הם טענו שאין מה לעשות והם לא התחייבו ל 10 חודשים, ש-"עד 10 חודשים יכול להיות גם יומיים, ובכלל איפה זה כתוב?!" (באתר של מייקרוסופט). הם אמרו לי שמבחינתם אני יכול לבוא ולקחת אותו כי הם לא מתכוונים לעשות איתו כלום.
מיותר לציין את עוגמת הנפש מהיחס המזלזל ומהעובדה שהייתי צריך לנסוע הלוך ושוב לחנות כאשר אף אחד לא טרח להסתכל על העכבר. יתרה מזאת, כשקיבלתי אותו העכבר היה מאובק לגמרי מה שאומר דרשני.
לסיכום, עבור חייל הוצאה של 170 ש"ח על עכבר זו הוצאה משמעותית ודי מאכזב לשמוע איך החברה מתנהגת בבריונות ובחוסר אכפתיות.
כספי סוג הנזק :
כספי או עכבר חלופי חדש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה