פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18/8/10 קניתי dvbt-digital tuner UTQ200 של חברת Que בחנות KSP בצומת בילו. מכשיר שבאפשרותו ניתן לצפות בערוצי הטלוויזיה הממלכתית הפתוחים לשידור. במעמד הקנייה שאלתי איזה דגמים יש וביקשתי דגם שלא היה להם. נאמר לי בחזרה כי אין סיבה שהמכשיר לא יעבוד הוא מכשיר טוב.
הגעתי הביתה חיברתי והתקנתי הכל כראוי אך המכשיר לא שום עוץ (אגב נבדק גם בבית אחר בעיר אחרת ולא עבד)
ב-19/8/10 יום למחרת ניגשתי שוב לחנות אחד מעובדי המחסן החל לבדוק את המכשיר והחל להתקין התוכנה על המחשב שלו תוך שירות לאנשים אחרים באמצע.
במהלך הבדיקה שאל הבחור אתו סגרתי את העסקה את הבחור שניסה לבדוק את המכשיר מה הבעיה. הבחור אמר לו כי המכשיר לא קולט כי גם כאן אין קליטה. והוא ענה לו כי הוא בודק באיזור שנחשב מקלט ושיעמוד ליד החלון. בו בזמן אמר לי כי לא תהיה אפשרות להחליף גם אם זה לא יקלוט כי פתחתי את הקופסא ושהוא לא אחראי על הקליטה בישראל. עניתי לו כי קניתי מכשיר והדרך היחידה לבדוק אם הוא עובד זה לפתוח אותו. הוא ענה כי אי אפשר לבוא לקנות דברים ולהחליפם. הסברתי לו שזה לא עובד אצלי ואני לא מעוניינת במכשיר. הבחור במקביל הצליח להעלות את זה אצלו ואמר לי כי זה מעולה ותקין ביליתי בחנות מעל חצי שעה רק בניסיון להתקין את התוכנה. הלכתי משם ממש מבויישת הרגשתי שבזבזתי את זמני והכסף שלי הולך לפח. רציתי לקנות עוד דברים אבל הרגשתי שלא מגיע להם בכלל. האם אני צודקת? כל מי שדיברתי איתו טוען כי בשביל 60 שקלים הוא היה צריך לקחת את זה בחזרה.

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה