פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות לגבי אייפוד נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: חוסר מתן שרות ואחריות לאייפוד

ב- 2.8.2010 רכשתי מהחנות של KSP בחיפה (קרן היסוד 25) אייפוד דור 3 32GB.
אציין כי אני קונה אצלם מדי פעם – זו לא הפעם הראשונה שאני קונה אבל זו הפעם הראשונה שנזקקתי לשרות.
לפני כשבועיים הבאתי אותו לתיקון כשהתקלה הייתה שכפתור הבית תקוע ואינו מגיב.
אציין כי וזואלית אין שום נזק למכשיר – אפילו לא שריטה לא כל שכן שבר.
לאחר שהיה אצלם כ-10 ימים – נאמר לי כי התיקון לא באחריות כי "יש חשש לנזק פיזי – לדבר עם לירן מנהל השרות".
כשהתקשרתי ללירן, מנהל השרות, נתקלתי ביחס לא ראוי וללא שום הוכחות או חיזוקים הוא טען כי "הדבר לא קרה מעצמו" (מכאן שברור שזה "נזק פיזי"...) ולכן לא כלול באחריות ולא יחליפו לי מכשיר.

אציין כי לאחר השיחה איתו חיפשתי באינטרנט ומצאתי שהבעייה מוכרת וידועה – היא מופיעה בעשרות פורומים וגם באתר של APPLE עצמה. בכל המקרים שאני מצאתי אנשים ניגשו לחנות אפל – המוצר הוחלף מיידית. לא ראיתי אף אחד שהתלונן שלא החליפו את המוצר באחריות עקב טענה של "נזק פיזי".
ברור כי הבעיה הנ"ל היא לא בעייה עקב שימוש לא נכון או שבר אלא בעייה מוכרת וידועה.
אני מצפה לקבל שרות נאות מחברה כמו KSP. לא ציפיתי שיתנערו מאחריות בצורה כל-כך קלה ורשלנית – כאמור אין כל עדות לנזק פיזי ולא נמצא בדו"ח שלהם כל עדות לכך פרט להחלטה שרירותית שלהם.

אני מצפה להחלפה מיידית וללא כל תנאי של המכשיר עקב היותו תחת אחריות.

לא מצאתי כל כתובת או אמייל של KSP כך שתלונה זו מוגשת באתר זה עקב כך בתקווה שתגיע ל-KSP.
התנערות מאחריות לאייפוד סוג הנזק :
החלפת האייפוד פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה