פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בפניה בשירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פלטין ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני כיומיים ב-15.5.11 רכשתי בחנותכם מחשב בסכום של 5200 ₪ בסניף ראשון
לאחר שיחה נינוחה מאוד עם איש המכירות שהיה מאוד מקצועי רכשתי את החלקים המרכיבים את המחשב, לאחר שהוא אמר לי שהרכבה לוקחת חמישה ימי עסקים העדפתי להרכיב את המחשב לבדי.
לאחר שהגעתי הביתה והמחשב הורכב במלואו ניסיתי להדליקו והוא סירב להראות איזה שהם סימנים של הצגת מידע, ניסיתי להחליף כל מיני שקעים וחיבורים אך ללא אועיל.
פניתי לשירות הלקוחות ובחור ענה לי ובאדיבות אמר לי לגשת עם זה למעבדה עוד היום על מנת שייסיעו לי ויפתרו את הבעיה,
לאחר שניגשתי לחנות המדוברת, הוסבר לי שמכיוון שאני הרכבתי את המחשב עלי לשלם עלות של 150 שקלים על מנת לתקנו (בניגוד למה שהוצע לי במהלך קניית המחשב 10 ₪) לא דשתי בנושא כיוון שהייתי זקוק למחשב באופן בהול ניסיתי לדבר עם הטכנאי שיבדוק זאת במקום ויראה אולי משהו לא מחובר כראוי, לאחר שיכנועים רבים הוא הסכים להעיף מבט וגם הוא לא הצליח לפתור את הבעיה המדוברת.

לאחר שהסכמתי להשאיר את המחשב ולשלם סכום של 150 שקלים שמלכתחילה איני אמור לשלם נאמר לי שניתן להרכיב לי את המחשב רק בתום של חמישה ימי עסקים. (לאחר שאני כבר הרכבתי את כל המחשב!)

לצערי נאלצתי להסכים לאחר שביקשתי מהטכנאי האדיב לעשות כל שביכולתו על מנת שזה יהיה ביום שלמחרת (16.5) הוא אמר שהוא ינסה אך אינו יכול להבטיח כלום.
יצאתי מהחנות עם הרגשה ששילמתי 5200 שקל ולא קיבלתי מאומה! אך בציפיה שאולי יתחשבו בי ויוכלו לטפל בפנייתי ביום שלמחרת כמו שביקשתי והבהרתי כמה שזה חשוב למרות שכלום לא הובטח לי כמובן.

היום שניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות התקשרתי במשך 4 פעמים (החל מהשעה 9 וחצי ועד 19:00) פעם אחת הצלחתי לעבור לסניף ראשון לציון על מנת לברר מה עלה בגורלו של מחשבי.

לאחר 3 פעמים רצופות שהמתנתי על הקו ונותקה השיחה שלוש הודעות במענה שלכם שבישר לי שהולכים לחזור אלי בקרוב הגעתי לנציג שאחראי בכלל על מלאי, הלנתי בפניו את בעיותיי למרות שלא היה לו כל קשר לכך והסברתי לו שאני רוצה לבטל את העסקה (ומכיוון שלא נעשה שימוש במוצרים עדיין כפי שהטכנאי אף נוכח שהם לא עבדו) אני רשאי לעשות זאת בתוך 14 ימי עסקים שאין לדבר על יום וחצי.

הוא העביר אותי לנציג חצוף בשם לירן שבישר לי חגיגות שהתלונות שלי לשווא והוא זה שינהל את השיחה מעתה..
לאחר שניסיתי לשאול אותו לפשר הדברים – התשלום\ההמתנה של 5 ימים או השירות האיום ונורא שאני נתקל בו של שיחות שמועברות לסניף בנצרת עלית או הודעות שאני משאיר ולא נענות הוא סתם לי את הפה בזילזול.
לאחר שהסברתי לו שאני רוצה לדבר עם אחראי בנושא הוא הפך בין רגע לאחראי והסביר לי שאם אני לא אתן לו לסיים את דבריו ולהסביר לי בדיוק למה הוא מתכוון הוא ינתק את השיחה, גם אם זה בפני, ו"ממילא יש לו עוד לקוחות יותר חשובים ואקוטיים לטפל בהלם כרגע".
לאחר שניסיתי לוודא עימו אם הוא אחראי באמת כמו שהוא התיימר להיות הוא לא הסכים לחזור על כך (למזלי השיחה מוקלטת אצלי כפי שהתרעתי לפניו בתחילת השיחה) ואז הוא הועיל בטובו לנתק לי את השיחה בפני תוך כדי שאני משתאה מול הטלפון בהלם מוחלט, שירות שהוא פחות מתת רמה.

נכוותי מהשירות האיום שלכם באופן שלא תיארתי לעולם שאכווה מחברה במעמדכם, שחשבתי שיושרה ומקצועיות עולים על הנס אצלכם, לצערי טעיתי.

שירות כזה אינו יכול להתקבל בחברה כמו שלכם לטעמי אני שילמתי ממיטב כספי במזומן ובמקום, ואני מקבל יחס של אחרון הכלבים.

אשמח לתגובה מאחראי לגבי ביטול העסקה לאלתר בכתב שתפורסם כמובן במדיה העיקרית. (בצירוף כל מה שרשמתי פה)
כמובן כל שיחותיי עם אנשי השירות שלכם בטלפון מוקלטות ואם תבקשו אני יותר אשמח להעביר לכם אותן למרות שאני מאמין שאתם משתמשים בתוכנות הקלטה כמו NICE וכדומה שעושות זאת יותר טוב, ואיני החסרתי פרט או חצי פרט.

יום למחרת אני התקשרתי על הבוקר שוב לשירות הלקוחות (אם ניתן לקרוא לו כך עדיין) על מנת לבר מה קורה שוב עם המחשב שלי, הגעתי לנציג בשם נחניאלי שאמר שבתוך רבע שעה חוזרים אלי, עברה שעה וחצי תמימה ועדיין לא חזרו, פניתי שוב למוקד והגעתי שוב ללירן שהסביר לי שעקב כך שהיה עומס הוא לא יכל להיתקשר אלי והוא בדיוק בא לעשות כך, לאחר שניסיתי לשאול אם הגיע תלונתי למקום הוא אמר שלא הגיע שביקשתי ממנו לברר אם הגיע או לחכות על הקו על מנת שנאי אשלח באותו הרגע הוא סרב בתוקף ואמר שהוא רוצה לסיים את השיחה ושלא מתפקידו להמתין איתי על הקו ולוודא את זה ואם תגיע פניה ממני הם יטפלו בה (כמובן שיום לפני שלחתי תלונה שלטענתי לא הגיע)
ואז הוא בוחר שוב לסיים את השיחה בטריקת הטלפון בפני תוך כדי שהוא מפציר שהוא "לא חייב לי כלום"


על מנת לברר יותר פרטים על המקרה ניתן ליצור עימי קשר בנייד 0526651266 או במייל של העבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה