פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלת במסגרת ה"אחריות" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים רכשתי מחשב מחברת KSP
יש לציין שאני איש מחשבים במקצועי ולכן שקלתי כל רכיב ורכיב, וכמו כן קניתי מחשב יקר יחסית, בתאם לטיב הרכיבים

כאשר נתקלתי בבעיה חומרתית במחשב , בדקתי בעצמי ואף פניתי לטכנאי מוסמך לחוות דעת שניה.שנינו הגענו למסקנה שככל הנראה התקלה בלוח אם-בלבד.

פניתי לKSP אשר אמורים לספק לי אחריות על המוצרים בהתאם להתחייבות היצרן על הרכיבים (שנה\3\כל החיים), KSP לקחו את המחשב כולו לבדיקה במעבדה תוך התחייבות ש"הבדיקה תארך עד 10 ימים. במידה ויהיה צורך בהחלפת חלקים זה יכול לקחת יותר זמן...."

לאחר כשבוע, פניתי לKSP וקיבלתי תשובה שהמחשב מוכן ועבר בדיקה במשך כמה ימים ללא כל בעיה.לטענתם עקב לכלוך שהצטבר המגעים לא היו תקינים ולכן המחשב "זייף".

חזרתי עם המחשב הביתה וכמובן שה"תיקון" לא עזר. המחשב עדיין לא נדלק. לאחר בדיקה נוספת שלי, חזרתי לKSP. כעת הם הסכימו שהבעיה בלוח ושכדאי להחליפו. הפעם לא התחייבו לזמן מוגדר, אבל הטכנאי העריך את הזמן בשבוע.

כעת מסתבר שהלוח החלופי הגיע (כמובן מדגם פחות טוב) אך הזכרונות אינם תואמים\לא תקינים... וצריך להחליף גם אותם, זמן המתנה נוסף, (לא ברור כמה), עוד פעם חלפים פחות טובים בקיצור מן הפח אל הפחת

בקיצור KSP עושה מה שמתאים לה, ולאחר שקניתי בכסף טוב מוצר , אפשר רק לחלום על לקבל את השירות המנימאלי המגיע!!!

טיפול מקצועי בזמן פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה