פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מחשב תקול נושא התלונה:
מוסייב יעקב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.11 הזמנו מחשב מהסניף בחדרה, מארז מוכן המוצע ע"י סניף.
22.8 נלקח המחשב הביתה ובזמן ההתקנה כל כמה דקות קרס, ע"י הופעת "שלג" במסך וקריסת המערכת.
יום למחרת נלקח לסניף, לאחר בדיקה של כמה ימים נאמר שיש איתו בעיה והיא תטופל.
אתמול, 28.8 חזרנו הביתה עם מחשב מתוקן- הבעיה לא נפתרה.
זה פשוט מזעזע איך הם עושים צחוק מלקוח, הקושי לקבל מהם שירות טוב.
אני בעצמי עובדת במתן שירות ובשבילנו לקוח זה הכל. הם לא מבינים שזה רק עניין של זמן עד שאנשים יפסיקו לקנות שם עם שירות כזה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון בעיה תוך יום יומיים לחילופין החזרת כספים פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה