פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה לוח גרפי נושא התלונה:
EpshteinDesign EpshteinDesign שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך28/08/2011 (יום ראשון) ביצענו הזמנה 97535 ללוח גרפי של חברת Wacom(PTK-440)‎ , בהערות של הזמנה ביקשנו ליצור קשר איתנו כדי לבדוק את כל הרכבים שנמצאים בערכה , לאחר המתנה של כמה ימים - אף אחד לא יצר איתנו קשר לכן נסענו לסניף חדרה בעצמינו - בסניף נאמר שהזמנה בוצע -אבל אף אחד לא תרח ליצור קשר איתנו כמו שביקשנו - שאלנו את המוכרים עם הערכה קוללת את העכבר כמו שמצוין באתר של החברה - נאמר שכן והערכה תגיע ביום חמישי ויצרו איתנו קשר.ביום חמישי אף אחד לא יצר איתנו קשר ועוד הפעם נסענו לסניף- התברר שהם לא עשו הזמנה כמו שצריך והזמנה בוצע מולנו באותה רגע , ועוד פעם בדקנו שהערכה קוללת את כל הרכבים שנמצאים באתר של החברה .הובטח לנו שהערכה תגיע ביום ראשון ועוד פעם נאמר לנו שיצרו איתנו קשר, ביום ראשון לא יצרו איתנו קשר - חיכינו כל היום והגענו לסניף לפני סגירה - נאמר להגיע ביום שני - וכמו תמיד יצרו איתנו קשר - מה שלא יתבצע , לאחר כל הטרטור הזה הערכה יגיע ביום שלישי - ואף אחד לא יצר קשר , כמו בפעמיים הקודמות באנו לסניף , פתחנו את הערכה כדי לבדוק העם כל הדברים נמצאים וגילינו שחסר העכבר שהמחיר שלו 300 ש"ח - המוכר אמר לנו שהוא בודק מול הספק למה חסר העכבר בערכה והובטח שיחזרו עלינו יום למחרת עם תשובה -לא חזרו ושוב לאחר המתנה של כל היום יצרנו קשר לבד -המוכר ביקש לחקות על הקו עד שהוא בודק למה. לאחר המתנה ערוכה נאמר לנו שזאת טעות של החברה ולא של ספק וזה מה שיש עם אנו רוצים לרכוש את הערכה באותו מחיר ללא עכבר בלי התנצלות על כל הטרטור והסבל שהם גרמו לנו ... ביקשנו להוריד את המחיר של העכבר בערכה כי זאת טעות של החברה ולפצות אותנו על כל.נאמר לנו שזה מה שיש ואנו יכולים ליצור קשר עם שירות לקוחות שלהם בלי למסור לנו את המספר להן לפנות וניתקו...
אנו חברה "אפשטיין דיזיין " לעיצוב גרפי וניהול רשתות רצינו לרכוש את המוצר לשימוש החברה .נגרם לנו נזק כספי ונפשי מהחברה KSP וטרטרו אותנו לא שבוע אחד והפסדנו את הזמן שלנו לחינם בגלל אי מקצועיות וחוסר ידע מקצועי של נציגי החברה KSP סניף חדרה.
עוגמת נפש , סוג הנזק :
הורדת מחיר של העכבר מהערכה ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה