אחריות או שקר? < |
נושא התלונה: |
דיקרמן גלינה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך עכו 48 קריית ביאליק |
כתובת: |
קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי רמקולים מסוג MicroLab M200 , הרמקולים היו לכבוד היום הולדת של בני.
כעבור חודשיים בערך , רמקול אחד הפסיק לעבוד (לא שמעו דרך הרמקול)
היום אחרי עבודה לקחתי את הרמקולים לKSP כי אמור להיות אחריות .
בKSP הבחור מהמעבדה אמר שנקרע כבל לכן המוצר לא מתאים להחלפה .
הוא המליץ לי לזרוק אותם.
מרוב עצבים , זה מה שעשיתי למרות שהמחיר ששלימתי עבורם לא היה מחיר קטן(יומיים של העבודה הקשה שלי ) .
כשחזרתי הביתה , בני התאכזב ומאוד בכה כי הוא ציפה לרמקולים חדשים או לפחות לדעת שהם בתיקון .
אני מאוכזבת ומועצבנת מהשירות ומהדרך של הקבלה של המוצר בסניף קריות . אני יותר לא אקנה יותר בKSP בסניף קריות, ובגלל שאני עובדת בעבודה ציבורית.. אני אעשה להם שם רע ולא אמליץ לקנות בKSP כמו שהמלצתי בעבר.
תודה .
|
לקבל מוצר באיכות יותר טובה עם אחריות שבאמת תיהיה אחריות, והתצנלות של הצוות על ההתנהגות הביזיונית שחוויתי היום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|