פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות להחליף מחשב נייד בעל לוח מקשים המתרומם עם כל הקשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.10.2001 בשעה 17.30 רכשתי מחשב ASUS N4551 10נייד מתנת הפתעה לבתי. הגענו לבית והטענו את המחשב ומאוחר יותר רצינו לעבוד על המחשב ואז גילינו כי חצי מהמקלדת יציבה עם כל הקשה והחצי השני מתרומם , פשוט יוצא מהמקום. למחרת ניגש בני לחנות בבקשה להחליף את המחשב ולא הסכימו בטענה שהדלקנו את המחשב. למרות ערב כיפור ניגשתי גם אני לחנות וביקשתי שיחליפו לי את המחשב אולם מנהל החנות היה אטום. עובד המעבדה אלכס הראה לנו את אותו המחשב שהיה לו במחסן ובו המקשים היו בסדר אולם אז התחילו כל מיני תירוצים למה לא להחליף את המחשב.
1. הדלקנו את המחשב. (כאילו שאי אפשר לפרמט אותו)- היינו ישרים ולא שיקרנו.
2. בכל המחשבים האלה המקלדת עולה-למרות שהראה לנו את אותו המחשב והמקשים לא עלו.
3. כשהמחשב מתחמם המקשים מתרוממים.
4. מפני שהבן שלי לא אוהב את המוצרים של ASUS הוא מחפש מה לא בסדר במחשב.
5. מנהל החנות-אין לי אפשרות להחליף ללא אישור של שירות הלקוחות- בשיחה עם שירות הלקוחות נמסר לי כי רק מנהל החנות רשאי להחליף.
6,מנהל החנות אמר שאין לו את המחשב במלאי-למרות שאלכס כן הראה לנו את אותו המחשב, יש לו מחשב מדגם אחר שעולה עוד 400 ש"ח.
יש לציין כי העסקה היתה ע"ס 4,830 ש"ח בחשבונית 141681
לאחר שיחה ביום שישי לפני כיפור עם שרות הלקוחות הוחלט כי ישלחו ביום ראשון מחשבים ואם יהיה הבדל בין המחשב שלי לאלה שיגיעו לחנות אזי משה מנהל החנות יחליף לי את המחשב.- בהסכמת משה.
ביום ראשון ניגשתי לחנות בשעה 16.15 משה הראה לי את המחשב שקיבלו וכן היה הבדל משמעותי במקשים. כדי לא לשבור את המילה שלו הוא לא הסכים להחליף לי בטענה כי ההבדל הינו מזערי (שזה היה שקר ) ואז הוא החליט כי עליו לשאול את לירן משרות לקוחות אם הוא מאשר להחליף לי את המחשב, למרות שכבר סוכם כי כן יחליף. בקיצור-עמדתי שעה וחצי בחנות בהמתנה לקבל אישור. עד שלא התקשרתי בעצמי לשרות וצעקתי-לא קיבלתי מענה. וכנראה שמשה שמע את הצעקות מהמעבדה עד לחנות ולא רצה צעקות בחנות-אז הוא אישר לאלכס להחליף לי את המחשב בשעה טובה ומוצלחת.
רציתי להתלונן על היחס המזלזל והמשפיל מצד משה מנהל חנות ואלכס שחושבים שרק הם מבינים במחשבים ואחרים סתם מדברים-למרות שהראתי את המחשב ל שלושה מהנדסי מחשבים, טכנאי מחשבים וגם אני עצמי עובדת במחשבים מעל 20 שנה, כך שאנחנו מבינים. בנוסף התלונן משה כי אני מבזבזת לו את הזמן, אולם כששילמתי 4,830 שח זה לא היה בזבוז.
עלבון ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה