פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות על דיסק קשיח חיצוני או חוסר אחריות נושא התלונה:
אלגלי עמוס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברים יקרים,

לא לקנות ברשת חנויות K.S.P בעלת סניפים בפריסה ארצית.
החברה לא עומדת בהתחיבויותיה בנושא אחרויות המוצרים כלפי הלקוחות.

ברצוני לשתף אתכם במיקרה שקרה לי עם אחד המוצרים של החברה:

לפני שנה רכשתי דיסק קשיח חיצוני, הדיסק הקשיח התקלקל במסגרת תקופת האחרויות (המגעים נשרפו לא בעיה שלי).
הגעתי לחנות לממש את האחרויות של המוצר, כמובן שנותרו עוד כמעט שנתיים למסגרת האחרויות.

הסניף שלח את המוצר למעבדה, וזו קבעה שהמוצר אינו ניתן לתיקון.

כעת מאחר ולא מייצרים יותר את המוצר שרכשתי, לא ניתן לספק לי מוצר חלופי או זהה לו, ללא תוספת תשלום מצידי.

מחירי הדיסקים הקשיחים עלו משמעותית בשנה האחרונה, כמובן שבתור לקוח אני מעוניין לקבל את שרות התיקונים שהובטח לי במסגרת האחרויות, כל שאני רוצה הוא מוצר תקין במקום המוצר התקול.

מהחברה נימסר לי בתגובה, כי הם נותנים החזר כספי על המוצר במקרים כאלו, ובמידה וברצוני לקבל מוצר אחר עלי להוסיף את ההפרש הכספי בין שני המוצרים.

אופציה שאינה מתקבלת מבחינתי, זה שהמוצר התקלקל לא בעיה שלי.

חברים אני ממליץ לכם מכל הלב לא להתקרב לחנויות שלהם ולקנות מהם.

חברה של רמאים, נוכלים, ושקרנים שאינם עומדים במילתם.

החברה לא מספקת מוצרים חלופיים במידה ומוצר התקלקל.

ראווווווו הוזהרתם!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת דיסק קשיח חדש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה