פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת דיסק חיצוני תקול במסגרת אחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי בסניף פ"ת דיסק קשיח חיצוני בגודל 1.5T במחיר 635 ש"ח.
לפני מס' חודשים הדיסק הפסיק לפתע לעבוד. מאחר ויש לו שנתיים אחריות, מסרתי אותו לבדיקה בסניף בכפר סבא.
לאחר שנאמר לי שכל החומר שהיה עליו כנראה נאבד (דבר חמור לכשעצמו), אמרו שאכן הדיסק תקול, ומאחר ואין את אותו דגם במלאי, הם יכולים לזכות אותי ב635 ש"ח.
כמובן שכיום במחיר זה לא ניתן לקנות אפילו דיסק בגודל של 1T, ולדעתי אם אין את הדיסק שלי במלאי, חלק מהאחריות שלהם זה לתת לי דגם טוב יותר לפחות.
לאחר שיחות ארוכות בהן התעקשו איתי בשירות הלקוחות של החברה שעל מנת לקבל דיסק חיצוני באותו נפח - אני צריך להוסיף כ100 ש"ח (!!!!).
לטענתם החוק אומר שאם אין את המוצר במלאי הם צריכים לזכות אותי בסכום הרכישה. אני בטוח שאם מחירי הדיסקים היו יורדים כמו שקורה בדרך כלל, הם היו מציעים לי דיסק חלופי ולא היו מציעים לי את סכום הרכישה המקורי.
בסופו של דבר נאלצתי להסכים לקבל את הזיכוי ולהוסיף 50 ש"ח עבור דיסק באותו נפח (לאחר הנחה עלובה של 40 ש"ח שעשו לי על הדיסק החדש).
תלונה שכתבתי לשירות הלקוחות שלהם לאחר המעשה - לא קיבלה מענה. מקווה שהפעם דרך האתר הזה, נשמע מהם משהו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה